nieuwe trakc van Redstudio: Spectrum

Redstudio

Pulverturm
Lid sinds
27 februari 2002
Berichten
89
Locatie
Hoorn
Ik heb weer eens een nieuwe track gemaakt, dit keer een iets harder nummertje gemaakt met:

Reason (drums)
Cubase + rewire
Sh-32 (alle andere geluiden)
T-racks

http://www.easymobiel.nl/prive/rob/spectrum.mp3

wat vinden jullie van deze track?

Groeten,

Robz
 
Vette track, Redstudio! Wat komen er mooie geluiden uit die SH-32, zeg! Het geheel klinkt ook absoluut niet droog, maar volgens mij komt dat voornamelijk door T-racks of heb ik het mis? Ik heb eigenlijk niets aan te merken op deze track. Hij klinkt gewoon ontzettend strak en zit uitstekend in elkaar! Man, kon ik maar zoiets maken :(
 
jaja dat t-racks is wel geniaal dat laat het lekker VET klinken
iuk moet nog een keer een final mix maken
want het is nog niet echt super afgemixt en ik heb de crash en snare reverse crash etc geluidjes er nog niet in.
 
die bassline is vet....zou de klubbheads vroeger niet misstaan hebben (voor de duidelijkheid dit is geen afzeikzin)
mooie geluidjes idd uit die SH

dat melodietje rond 2 min is een beetje blij naar mijn smaak

t klopt allemaal wel qua mix en qua geluiden, melodiewijs had t voor mij wat duisterder gemogen

wel netjes
 
Leuke track met ook erg mooie geluiden.

De mastering is met T-racks wel helemaal om zeep geholpen hoor. Hij clipt als een dolle en met -6dB RMS is hij zo snoeihard dat het niet meer leuk is. Ook daarbij heb je al het laag en hoog behoorlijk teruggedraaid waardoor je die harde kick krijgt en qua hoog het niet meer zo helder klinkt.
Als ik jouw was zou ik daar nog even naar kijken en even iets rustiger aandoen met die instellingen. :)
 
Arrangement is goed, en net echt de standaard sound.

Naar mij smaak is ie wel war droor, en zou een extra reverbje op de lead niet verkeer zijn.

Je zei het al en is mis ze ook, de kleine fx dingetjes, kleine percussie dinetjes die de trach afmaken.
De drumtrack mag wel war minder standaard. Ik hoor graag percussie en die mis ik dus.

Het geluidje dat je voor het thema hebt gebruikt mag wel wat vetter, daar wordt je snel moe van.

Maar de basistrack zit zeker strak in elkaar!

en wat is mis een een goed einde......
 
Back
Top