X

Behringer EDP Wasp clone

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Ziet er strak uit, goed gedaan! Er komt nu ineens meer voorbij hier op het forum qua houtbewerking en synths, zit het in de lucht? Maar best een mooie combinatie.

Comment

Originally posted by demian View Post

Het werd tijd dat ze weer 's met een kloon kwamen. Was al weer 2 weken geleden ofzo, de laatste dacht ik..
      Haha inderdaad. B brengt sneller clonen uit dan ik mijn brood kan smeren. Als dat maar niet ten koste gaat van de kwaliteit. Kwantiteit boven kwaliteit zeg maar.

Ik vind die Wasp wel grappig maar niet zo bijzonder dat ik hem perse wil hebben. Ik hou het even bij de Microfreak, is veelzijdiger denk ik en heeft ook dat soort toetsen.

Wat zijn leuke voorbeelden van nummers waarin je goed kan horen wat de Wasp kan?
      http://strinoz.wixsite.com/barendtromp
      https://soundcloud.com/bodde/sets/barend-tromp

Comment

Sinds ik die Behringer wasp cloon heb gezien zit ik maar steeds te denken aan een mod panel om er twee in 1 case te stoppen zoals dit:

Click image for larger version

Name:	STinger.jpg
Views:	318
Size:	46,5 KB
ID:	3718968

Comment

Da’s meer een bijenkast
          Thirty thousand feet above the earth, it's a beautiful thing..

I just like to sit in the dark and watch all the pretty lights blink and glow..

Comment

Hahaha
            \+\ Elite Underdog /+/

Comment

idd,minder diep dan wel de rack

Comment

Comment

Een MaxiWasp, kan leuk zijn. Op de Maxikorg kan je toch erg leuke klanken maken met zijn dubbele architectuur. Niet zozeer om 2 klanken gewoon te layeren, maar eerder zoals bij de DX7 1 klank volledig op de attack laten focussen, en de andere op de sustain.
                  ====DOT MATRIX WITH STEREO SOUND====

Comment

Comment

Working...
                    X