korg ds-10

[nieuws_table=https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=36029&stc=1&d=1205585332]The KORG DS-10 is a music-creation software for the Nintendo DS that combines the superior interface of the Nintendo DS and the design concept of the famous MS-10 synthesizer...

http://www.aqi.co.jp/product/ds10/
[/nieuws_table]
 

Attachments

  • korgds10.jpg
    korgds10.jpg
    23,9 KB · Bekeken: 158
Last edited by a moderator:
Klinkt een beetje als een TB303. Maar erg leuk dus. We zitten nu al te wachten op de DS-20 ; )
Ik heb een Sony PSP en daar komt ie naturlijk ook nog voor.
Geinig....... wanneer ligt ie bij de Bart Smit?
Ik ben dol op gamen en music en fun. Kom maar op Korg en dan nu voor de PSP gaan!
:okdan:8)
 
Het is inderdaad een voordeel dat de DS over een touchscreen beschikt. Misschien dat er ooit accessoires (controller/midi in en uitgangen, ...) zullen uitkomen als DS-10 een succes wordt. Ik vind het alleszins echt aantrekkelijk om te kopen ... Een soort van portable groovebox voor 'on the road'. En ik denk niet dat het slechter zal klinken dan een VST. Meer info zal wel volgen op de Musikmesse zeker? Hopelijk is het niet enkel voor Japan ... anders een groupbuy oprichten, hé.
 
Zou ie ook op de Wii uitkomen? :D
 
Mischien als we met genoeg man zijn .. kunnen we hem/ze mischien overtuigen om nu al een aantal exemplaren aan ons te verkopen ..
Messe aktie ofzo ...

Gevonden op http://gadgets.boingboing.net/2008/03/12/korg-ds10-emulate-th.html


Misschien interessant om een multibuy te organiseren via dit Synthforum? Ik denk wel dat er enkele zijn onder jullie die dit speelgoed willen aanschaffen ...

Ik denk eens dat die Korg DS-10 op de markt gaat zijn dat er wel enkele (synth)electronica freaks zullen zijn die hiervoor wel een mod (voor midi) zullen ontwikkelen, zeker?
 
Uhh wat moet je er mee? Ik bedoel ga je dan in de trein muziek maken of ga je die bij een optreden gebruiken. Zit er een goede audio uitgang op een DS?
 
gisteren in actie gezien op de messe... wel geinig hoor
alleen hoorde ik er weinig van door alle kakafonie op de korg stand
 
Uhh wat moet je er mee? Ik bedoel ga je dan in de trein muziek maken of ga je die bij een optreden gebruiken. Zit er een goede audio uitgang op een DS?

Minijack uitgang, das goed genoeg. Is toch leuk met zo een pennetje friemelen...
 
Er is hier op dit forum al een paar keer gevraagd naar een soort van mobiele synth/groovebox en ik denk dat dit hier helemaal voor geschikt is. Ik heb vandaag ff op de DS gespeeld en het lijkt me zeer leuk om hier DS-10 mee te spelen. Er is ook onlangs een soort van virtueel gitaar spel genaamd Jam Sessions uitgekomen. Dit heb ik ff uitgeprobeerd en ik was toch verrast van de leuke gameplay/kwaliteit van geluid. Tja, het is zal voor het grootste deel een gadget blijven, je gaat hier geen wereldhit mee schrijven natuurlijk. Maar ik moet er toch zeker ééntje hebben!!!
 
Eum, wat heeft dat filmpje van Coone's jumpmuziek te maken met de Nintendo DS-10? I don't get it :stupid
 
acid in your DS :D


..... met jan vayne
 
hoe is dat ding nu precies midi te maken, dat heb ik nog niet begrepen
 
Back
Top