East West Wordbuilder

sylver myst

Nieuwkomer
Lid sinds
27 december 2006
Berichten
21
Locatie
Asten
Beste mensen,

Zou iemand mij uit kunnen leggen waarom ik East West Wordbuilder niet aan de praat krijg? Het rare van alles is East West Symphonic choirs werkt wel na behoren. Moet ik deze 2 programma,s samen laten werken?? Wie zou mij hierbij willen hebben. Mijn dank is groot.
 
wordbuilder

wordbuilder

Ik heb je een bericht gestuurd m.b.t. tot wat je niet aan de praat krijgt, teneinde je te helpen.

Ik bezit het pakket legaal en weet dus hoe het werkt.

Je reageerd echter niet eens.

Dus kennelijk valt het probleem wel mee.

Kortom waarom zet je uberhaupt en bericht voor hulp ?, indien je met de response toch niets doet.
 
ik heb symphonic choirs gekocht met de wordbuilder en er zit toch geen handleiding bij hoor, ik moet ook blijven zoeken voor ik het aan de praat krijg
 
Wat een gelul, van de wet uit 1912 aangepast in 2004 mag je gewoon alles downloaden, dus waar maak je je druk over...kinderachtig hoor.
 
Instructie voor installatie en overige belangrijke zaken m.b.t. worldbuilder zijn gewoon onderdeel van sym off choirs en simpel te downloaden van hun website.

Voor geregistreerde gebruikers
 
wat een belachlijk gedoe is dat hier, ik heb symph choirs met wordbuilder gekocht en het werkte niet, heb het binnen 30 dagen terug gezonden en heb mijn geld terug gehad
voor jullie iets te zeggen hebben over illegale download zou ik ze zelf is kopen dan zie je dat er gewoon geen deftige handleiding bijzit
 
Toffeboel

Ik heb zelf east west symphonic choirs en wordbuilder.

Indien je iets niet aan de loop kreeg had je het east west forum moeten benaderen voor een oplossing, en zoals ik al zei informatie van de werking is in een pdf file ter beschikking .
 
ja er zat een papiertje bij de doos met een url op, moet daar zoveel voor betaald worden ??? om mij te overtuigen is het te laat, maar wat me gewoon misselijk maakt is die boodschappen over meldpunt illegale downloads
die geen die het hardste roepen zijn de ergste.
 
wat een belachlijk gedoe is dat hier, ik heb symph choirs met wordbuilder gekocht en het werkte niet, heb het binnen 30 dagen terug gezonden en heb mijn geld terug gehad
voor jullie iets te zeggen hebben over illegale download zou ik ze zelf is kopen dan zie je dat er gewoon geen deftige handleiding bijzit

Voor dat geld kreeg ik toch een alleraardigst boekje. Toch raar dat dit er tegenwoordig niet meer bijzit? Dan altijd toch als pdf lijkt mij?
 

Attachments

  • symchoirsboek.jpg
    symchoirsboek.jpg
    100,3 KB · Bekeken: 68
dit boekje zat er zeker en vast niet bij, ik hoop dat er hier mensen zijn die bij bestservice de software bestellen dat die het zullen bevestigen, ook geen pdf, alleen een papiertje met een url op voor support, en dan kwam ik op de east-west site uit, ik heb het toch al lang geleden terug gestuurd en heb mijn geld terug gekregen, het is niet voor niks dat ze de pakketten nu zo goedkoop weggeven denk ik
 
pffff

pffff

Wat een gezeik zeg.

Een forum is toch iets waar je informatie, LEUKE discussies en hulp kunt verwachten?

Ook al heb je iets gedownload wat eigenlijk niet mag, nou en?

Iedereen, maar ook iedereen doet en heeft dat wel eens gedaan en als je zegt dat je het nog nooit hebt gedaan dan lieg je dat je barst!

Net DIE mensen die zeggen dat ze het nog nooit hebben gedaan zijn 9 van de 10 keer de ergste.

Als je er problemen mee hebt moet je gewoon niet reageren want daar zitten de mensen die hulp verwachten niet op te wachten anders moet je maar ergens op een klaagtopic gaan zitten zeiken. Niet op een forum waar men elkaar wil helpen.

Zo, dat is eruit!

Nu weer ontopic:biertje:
 
Back
Top