tube overdrive

mono-poly

Cheff Noodle
Lid sinds
9 mei 2002
Berichten
12.985
ik zit te denken aan een tube overdrive pedaaltje/rackje om me synth te laten gillen.
of beats lekker over de nek te laten gaan.
iemand tips voor wat er echt goed is etc?
 
de v-amp van behringer kost geen drol, doet erg veel en gilt als een gek...
 
Ik heb zelf een danelectro daddy O, werkt wel goed, maar ik weet niet of het helemaal is wat je zoekt.
Het voordeel ervan is dat er een 3delige toonregeling op zit (low-mid-high) waardoor het geluid wat controleerdbaar is. Gitaarpedaaltjes op een synth geven vaak wat veel middentonen.
 
behringer v-amp is lekker idd..maar pod XT is nog lekker..check al die pedalen ed die er in zitten!
 
tuurlijk is de pod beter, maar ook dubbel zo duur
en dat is ie dan net weer niet waard (voor mij dan, misschien dat dat voor mono-poly anders ligt...)
 
mmm..als je kijkt naar alle effecten die er nog bij in zitten......en de kwaliteit van de amp sims is ook beter dan die in de V-amp.......als je idd niet geinteresseerd bent in al die stomp etc. effecten dan is de pod XT niet boeiend en te duur, maar anders is het een erg interessant bakkie....

Olaf
 
Tube Amp Doctor - RangeKing

Tube Amp Doctor - RangeKing

Ik heb een RangeKing van de "Tube Amp Doctor".. met twee draaiknoppen erop.. eentje voor "Gain".. en eentje voor "Balls".

Die mag je wel een paar weekjes van me lenen.. :)
 
Re: Tube Amp Doctor - RangeKing

Re: Tube Amp Doctor - RangeKing

Origineel geplaatst door CraZ
Ik heb een RangeKing van de "Tube Amp Doctor".. met twee draaiknoppen erop.. eentje voor "Gain".. en eentje voor "Balls".

Die mag je wel een paar weekjes van me lenen.. :)

KOEL!
 
Plaatje

Plaatje

En een plaatje van het ding
 

Attachments

  • rk.jpg
    rk.jpg
    10 KB · Bekeken: 86
Ik gok zomaar dat Mono/poly niet zoekt naar een V-amp of pod, maar naar echt analoog. ;)

Hey man, je moet effe wat meer 'balls' over die beats gooien. :P
 
van de pedaaltjes serie kan ik de daddy-o van danelectro wel aanraden
 
Back
Top