Goede/moderne reverb en delay: welke?

Ik heb een paar jaar terug een Neunaber Immerse gekocht, ik vergeleek 'm met een strymon en ze waren beide erg goed maar de Immerse was zo'n 200 euro goedkoper en ik vond 'm heel natuurlijk klinken.
Als ik met de keuze van de OP zou zitten en 450 euro's dan zou ik ook aan deze denken. Iets van Empress zou tweede keus zijn. Strymon derde keus.
 
jawel. je kan een feedback pad met de mixer maken door een door de return op een kanaal te zetten er daar draai je dan dezelde send weer open. of heb je geen pitch shifter?
 
Ik dacht dat ik geen pitch shifter heb. Maar effect 17 van de Behringer heet "pitch"... :)

Ik zou het dus kunnen proberen maar dan moet de halve studio wel open want mijn patchbays (en gebrek daaraan op inputs) laten deze opstelling niet meteen toe.

Als ik eens veel tijd en zin en geen fancy pedaal heb kan ik er eens mee aan de slag.
 
Mede door deze huidige thread, ook eens mijn eigen selectie effectpedalen onder de loep genomen en gekeken naar de mogelijkheden voor upgrades. De Boss DD-8 Digital Delay is uiteindelijk verkocht, waarvoor een Universal Audio (UAFX) Starlight Echo Station in de plaats is gekomen. De Boss RV-6 Reverb is ook verkocht, waarvoor een Universal Audio (UAFX) Golden Reverberator in de plaats is gekomen.


 
Beetje left field misschien, maar ik was aan het kijken naar de Poly Beebo. Soort pedalboard/ modulair synth in 1 pedaal met touchscreen interface.
Heeft ook IR reverbs en allerlei delays en ik vond het goed klinken in de demo's. Iig de delays. Maar je krijgt veel meer. Bijv. Mutable instruments Clouds, IR Cab sims, allerlei soorten effecten en je kan er zelfs synths in bouwen. Als je naast geluidskwaliteit ook nog een tijdje wil kunnen door experimenteren is zoiets wel heel cool denk ik. Empress Zoia is enigzins vergelijkbaar.
 
Ik heb een paar jaar terug een Neunaber Immerse gekocht, ik vergeleek 'm met een strymon en ze waren beide erg goed maar de Immerse was zo'n 200 euro goedkoper en ik vond 'm heel natuurlijk klinken.
De Immerse is top. Tip: je koopt nu een gebruikte en high-end Eventide H9 Max voor rond de 400,- Die heeft alles wat je zoekt en nog veel meer. Veel presets, en stereo.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top