Muziek van eigen hand!

Dnomyar

BAMKNAL
Lid sinds
18 januari 2004
Berichten
729
Locatie
Amsterdam Noord
Ray - nr3

Vind hem nog iets te lang en te saai, heb er alleen iets te lang aan gezeten dus neem er ff afstand van!

Style : Minimal
Gear : Ableton 6
Reason 3
Minimoog
Polysix
In vst vorm uiteraard..
 
Laatst gewijzigd:
Ohh zo, moet hem wel helemaal open draaien hier, iemand nog, hoop toch dat dat niet aan mij ligt...

damn moet er van pissen... :okdan: druppeltjes geluiden...
 
idd begint erg saai moet ik zeggen pas aan t eind is ie lekker bezig !
je moet niet teveel denken dat je ricardo villalobos bent en dat je gemakkelijk tracks van 13 min of meer kan maken :P hihi is best skill voor nodig !
maar toch leuk ! probeer alles wat compacter en sneller te maken !
en idd niet zacht maar je hihatjes en je algehele compositie van je track is zacht , je wilt teveel de beat naar voren laten komen .. luister dus bijv tussendoor ff naar je track ff renderen bijv en dan in itunes of media player ff afspelen is echt altijd wereld van verschil !

succes :D
 
Origineel geplaatst door shrimppleaser
idd begint erg saai moet ik zeggen pas aan t eind is ie lekker bezig !
je moet niet teveel denken dat je ricardo villalobos bent en dat je gemakkelijk tracks van 13 min of meer kan maken :P hihi is best skill voor nodig !
maar toch leuk ! probeer alles wat compacter en sneller te maken !
en idd niet zacht maar je hihatjes en je algehele compositie van je track is zacht , je wilt teveel de beat naar voren laten komen .. luister dus bijv tussendoor ff naar je track ff renderen bijv en dan in itunes of media player ff afspelen is echt altijd wereld van verschil !

succes :D

Tanx voor je feedback daar heb ik wat aan..


Huizenaren onder ellkaar!! ;)

Bijvanck de gekste..
 
Back
Top