Goede Voornemens voor 2007

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Proberen iedereen zijn hersen te laten smelten met ShubSonische geluidsgolven en er een nieuw Septic™ OS in laten zetten, zodat heel de wereld eindelijk aan me voeten ligt..;)

P.S.: en een stukje medeleven betuigen aan mensen zonder Spectralis, gecondoleerd....
 
Origineel geplaatst door Septic
Proberen iedereen zijn hersen te laten smelten met ShubSonische geluidsgolven en er een nieuw Septic™ OS in laten zetten, zodat heel de wereld eindelijk aan me voeten ligt..;)

P.S.: en een stukje medeleven betuigen aan mensen zonder Spectralis, gecondoleerd....

8D
 
Origineel geplaatst door Septic
Proberen iedereen zijn hersen te laten smelten met ShubSonische geluidsgolven en er een nieuw Septic™ OS in laten zetten, zodat heel de wereld eindelijk aan me voeten ligt..;)

P.S.: en een stukje medeleven betuigen aan mensen zonder Spectralis, gecondoleerd....

Mensen zonder Spec zijn veel beter af! Die zijn creatief! Mensen met een spec hebben het over niks anders dan dat :duivels:
 
dan weet ik er nog een:

ook mensen zonder mpc2500/S90es

het is denk ik cool als je het hebt maar wat je niet hebt kun je ook niet missen8o)
 
Origineel geplaatst door Jedee
dan weet ik er nog een:

ook mensen zonder mpc2500/S90es

het is denk ik cool als je het hebt maar wat je niet hebt kun je ook niet missen8o)

Volledig mee eens :).
 
Wat synths verkopen en de focus leggen wat écht noodzakelijk is voor live.

En we komen meteen aan bij voornemen nummer 2: Meer live optreden. Vorig jaar was mijn 'target' minimaal 5 keer, die heb ik gehaald. Nu leg ik hem op 6 tot 10 keer optreden en een goede demo maken / versturen naar relevante labels.

Waar we bij voornemen drie komen: eindelijk eens iets releasen!

-C-
 
Lekkerewijven

Lekkerewijven

Met nog meer lekkere babes de lakens delen dan in 2006 al het geval was...

:D :D :D
 
Re: Lekkerewijven

Re: Lekkerewijven

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Met nog meer lekkere babes de lakens delen dan in 2006 al het geval was...
Ben in alle geval al goe bezig...

:D :D :D

(Dames en) heren van het synthforum,

we hebben hier te maken met een echte vent! 8o)

Mijn voornemen: minder DSF, meer muziek!
 
Mijn voornemen.

Leren van de muziek die ik de afgelopen twee jaar gemaakt heb en zo'n 10 nieuwe nummers schrijven dit jaar (die dan uiteraard beter zijn dan de vorige).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top