welke synth neem je mee naar het bejaardenhuis ?

Geen enkele, tegen die tijd heb ik alles verkocht en ben ik miljonair (gezien de alsmaar steigende prijzen van "populaire" vintage ) en heb ik een hutje op een cruiseschip om mijn laatste tijd te slijten op de mooiste plekjes op aarde :D
 

Attachments

  • Mighty Cruise Ships_S2_ep1_Carnival Vista (2).c1ff1e2a3f02.jpg
    Mighty Cruise Ships_S2_ep1_Carnival Vista (2).c1ff1e2a3f02.jpg
    19,2 KB · Bekeken: 163
  • maldives niyama 1-xlarge.jpg
    maldives niyama 1-xlarge.jpg
    80,3 KB · Bekeken: 170
Mijn laptop met DAW en ramvol VST synths en effecten en een controller keyboard. Laat dit dan maar de Virus TI2 zijn, zitten er ook nog leuke geluidjes in.
 
mijn mini moog is er al... de ultimate bejaarden synth

In dat perspectief: ik denk dat ik mijn (verkochte) synthi-a wel mis als de tijd daar is. Was handzaam, licht en had alles wat de rimpels wat had kunnen doen verbleken. ;{
 
Fender Stoma Polaris, Viscount Incontinental orgel, Behringer DeMent12 en een Arthritis Beatstep Pro. :okdan:
 
Na het rusthuis.
Mijn JD-990 moet mee begraven worden met mij.Op mijn grafmonument moet iets komen van...'Hier rust ik en mijn geliefde.Voor altijd in mijn hart'.
 
Elke gemeente wordt er vol mee gebouwd. Alleen heten ze nu anders.
 
Ik krijg dat beeld van Alessandro Cortini niet uit mijn hoofd: zittend in een hoekje van de gezelschapsruimte.. mompelend tegen mijn Buchla terwijl de anderen keuvelen en een kaartje leggen.
 
Ik krijg dat beeld van Alessandro Cortini niet uit mijn hoofd: zittend in een hoekje van de gezelschapsruimte.. mompelend tegen mijn Buchla terwijl de anderen keuvelen en een kaartje leggen.
Laat ff weten welk bejaardenhuis jij naar toe gaat.
Maar ik kan niet garanderen dat ik het daar haal.
Grote kans dat ik voortijdig de pijp uit ga of voor eeuwig jong blijf.
 
Als ik dit zo lees kan ik maar beter helemaal geen hardware synths aanschaffen, ik doe nu alles toch ook al met soft synths. Toch fantaseer ik nog wel eens over het aanschaffen van een kloon van de ARP of de Minimoog of van zo'n reusachtige modular waarbij je een keukentrap nodig hebt om overal bij te kunnen...
 
Bejaardenhuis? Ik rij me wel dood op n boom voor t zover is. Moet er niet aan denken. Hoewel... zit nu ook veel van mijn vrije tijd in een kelder. Misschien is dat net t zelfde. Haha. E
En minimal set lukt me nooit. Gooi de zetels maar uit t tehuis en opvullen met gear begot. Tv hoeft ook niet.
 
Sowieso m'n studio electronics racksynths!
 

Attachments

  • 1612553207693127920463.jpg
    1612553207693127920463.jpg
    188,3 KB · Bekeken: 173
Back
Top