Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Bass
He Rond hou eens op met die zelfverheerlijking al die fotoos van jouw spul man :smeris:

Jeez', ja.. Een overzichts foto, oké, maar ELK stukje gear apart (of zelfs een aantal keren) vind ik eigenlijk wel een beeeetje overdreven..
Maak dan een topic aan over die bak!

maar goed..
 
Origineel geplaatst door Ro9
Joh, zat jij bij de USA ?

Die tekening komt uit een serie die hij gemaakt heeft voor HP toch?

nee joh maar id ik d8 w8 effe met antwoord ,..kom wel uit die tyd volgde t wel maar ...waren der maar een paar die ,..goed waren
in utrecht waren toenb een paar echte kunstenaar s ook shark/rose .rest =pulp
echte emo drawings geen names tacken bah

maar die poster heeft een vriendin voor me weten te achterhalen 8 jaar geleden ofso uit een muziel blad ? reload ietsofso .../
was mutoidmess ,...een iets van delta

er loopt hier nogwel eeene draad ergen over graffitie ,..met hele goed links naa street wars youtube sen meeeeer
 
en voor al die gene die t vervelend vinden dat er pix staan = bedoeling !
nee die 808 x 10 [sorry mike hij = mooi!]
heb liever dit ,...dan dat doodzeikgezever over rev,s/ik wel / jij niet / meer vandie ik weet t beter ,...ik moet nu de raad afsluiten gezeik...mennn
dr worden meer draden gesloten dan geopend
pix = t keywoard in deze draad minder lullen meer met pix vullen

nieuwste aan winst in stuud !
 

Attachments

  • s4021410.jpg
    s4021410.jpg
    392 KB · Bekeken: 57
Origineel geplaatst door Zoidsity
Jeez', ja.. Een overzichts foto, oké, maar ELK stukje gear apart (of zelfs een aantal keren) vind ik eigenlijk wel een beeeetje overdreven..
Maak dan een topic aan over die bak!

maar goed..

Als je het niet kan waarderen, ben je geen echte synthman. En deze man heeft 't allemaal snapje en ik zou daar ook trots op zijn! 8)

Voor deze man :okdan:
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Hier laat ik het maar weer even bij - dit is een foto waarop een deel van de filtercontrols te zien is. Bijna elke functie op deze bak is behoorlijk uitgebreid of wijkt af van wat gangbaar is op soortgelijke synths. Ook de achterzijde zit vol met control- en audio aansluitingen. Ik denk dat dit een van de meest flexibele -niet modulaire- analoge bakken is die er bestaat.

Nou ja, het lijkt wel of ik aan het boasten ben maar dat komt gewoon omdat ik er nog steeds blij mee ben.

Zo goed, R-ond? :D

Dit is ook wel een bak zeg, kheb nog nooit op foto gezien maar ziet er locht uit! :D
 
Origineel geplaatst door Leendert
Als je het niet kan waarderen, ben je geen echte synthman. En deze man heeft 't allemaal snapje en ik zou daar ook trots op zijn! 8)

Voor deze man :okdan:

nou nou hou op shy uit ..straks ga ik naast mn witte sokken lopen ..moet muziek maken !! moet !!
grrr
opassen dat k niet teveel poetsen ga
haha
ik heb zin in een echte string synth!
 
Origineel geplaatst door Leendert
Als je het niet kan waarderen, ben je geen echte synthman. ..

:engel: Heb ik nooit beweerd.
Ik heb helemaal geen hekel aan R-ond of wie dan ook, maar 'k vind dat er in een "Mijn studio annex crib"-topic niet persé 20x een close-up van dezelfde bak getoond hoeft te worden.
Overzichtsfoto's lijkt mij interessanter en meer on-topic ;)

Enfin..

Tijdelijk Mini-setupje
 

Attachments

  • setupp.jpg
    setupp.jpg
    37,8 KB · Bekeken: 62
Origineel geplaatst door jikbeh
ben benieuwd naar de reacties

ik wil niet vervelend doen maar je plantjes staan er nogal lullig bij .. al moet ik toegeven dat een boom die inmiddels niet meer leeft maar toch nog verder rockt in zijn pot wel cool is .. ;)

maar water geven kan ook nutuurlijk .. :D
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Bericht door een moderator:
Gewoon foto's posten is het idee, geen discussie thread :eureka:

Word 't niet eens tijd voor een hardere aanpak? :D ;)
 
aah eens wat anders - EENTJE UIT DE OUDE DOOS
eentje van vroeger weliswaar vervormd foto van fotoo

deed ik wat samen met een maatje...
:halleluja

NOTE universal synthesizer system ...meastro [kapot]
 
a
 

Attachments

  • card jan 006.png
    card jan 006.png
    428,7 KB · Bekeken: 57
stukje liverset al gauw 6jar oud ofso [niet ik ]
 

Attachments

  • card jan 011.png
    card jan 011.png
    486,1 KB · Bekeken: 58
Okee, hier nog een foto van mijn tijdelijke "woonkamer setup" :D

In mijn nimmer aflatende zoektocht naar vage samples ben ik met de MPC nu wat radiostations aan het aftappen....en ook natuurlijk, wat zich tussen die stations bevindt ;) (lees: gekraak, vervormde draaggolven en noem maar op, vooral op de AM).

Uiteraard gewapend met een ringmodulator en een delay/looper, voor als het nog niet bizar genoeg is.

En als de radio verveelt heb ik nog een hele zak met oude bandjes die ik ergens gevonden heb, waar vast nog wel wat uit te samplen valt....moet ik natuurlijk wel even uitkijken dat ik er geen herkenbare stukken van gebruik :eureka:
 

Attachments

  • img_1413_2.jpg
    img_1413_2.jpg
    109,8 KB · Bekeken: 62
In mijn nimmer aflatende zoektocht naar vage samples ben ik met de MPC nu wat radiostations aan het aftappen....en ook natuurlijk, wat zich tussen die stations bevindt (lees: gekraak, vervormde draaggolven en noem maar op, vooral op de AM).

Juist, de AM 8) Een vriend van mij en iik hebben samen al eens een heel album gemaakt met als uitgangspunt de AM frequentie. Kun je hele vette dingen op vinden idd.. Echo erbij en je hebt mooie dissonante geluidsbeelden :)

Leuke setup trouwens. Ik heb die moogerfoogers nooit in het echt gezien, maar zo te zien zijn het best uit de kluiten gewassen dingen...
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Okee, hier nog een foto van mijn tijdelijke "woonkamer setup" :D

In mijn nimmer aflatende zoektocht naar vage samples ben ik met de MPC nu wat radiostations aan het aftappen....en ook natuurlijk, wat zich tussen die stations bevindt ;) (lees: gekraak, vervormde draaggolven en noem maar op, vooral op de AM).

Uiteraard gewapend met een ringmodulator en een delay/looper, voor als het nog niet bizar genoeg is.

En als de radio verveelt heb ik nog een hele zak met oude bandjes die ik ergens gevonden heb, waar vast nog wel wat uit te samplen valt....moet ik natuurlijk wel even uitkijken dat ik er geen herkenbare stukken van gebruik :eureka:

haha lol
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=78437&highlight=trio+radio

asje eg wat div bandwith dingetjes wil searchen scoor voor ongeveer niks,
ergens op zoon radio / zender 2nd hands markt een oude tube buisen radio
ook vanweg dat die totaal andere frequentie banmden bevatten ,..die je op een [cassette radio niet terug vindt ]

op de trio ...die in mn link staat vindt eg soms div gesprekken in talen ...dat ik soms denk hongarije / aziatish achtig ...[uiteraard met modulatie ertussen door pfwieoooh ]

goed bezig hooij!! haha
:engel:
 
Stilleven met 02R, Fairlight MFX3plus en Quested VS3208…
 

Attachments

  • studio1.jpg
    studio1.jpg
    150,8 KB · Bekeken: 60
Verder nog SADiE…
 

Attachments

  • studio2.jpg
    studio2.jpg
    121,8 KB · Bekeken: 58
…en het processingrack vanuit een beetje bizar perspectief — van boven naar onder: Weiss EQ-1, Weiss DS-1, Crane Song STC-8M, Crane Song HEDD-192, Mytek 8x96DAC…
 

Attachments

  • studio3.jpg
    studio3.jpg
    101,9 KB · Bekeken: 59
Origineel geplaatst door Hooihuis
Okee, hier nog een foto van mijn tijdelijke "woonkamer setup" :D

In mijn nimmer aflatende zoektocht naar vage samples ben ik met de MPC nu wat radiostations aan het aftappen....en ook natuurlijk, wat zich tussen die stations bevindt ;) (lees: gekraak, vervormde draaggolven en noem maar op, vooral op de AM).

Uiteraard gewapend met een ringmodulator en een delay/looper, voor als het nog niet bizar genoeg is.

En als de radio verveelt heb ik nog een hele zak met oude bandjes die ik ergens gevonden heb, waar vast nog wel wat uit te samplen valt....moet ik natuurlijk wel even uitkijken dat ik er geen herkenbare stukken van gebruik :eureka:

Gaaf, lekker bezig Hooihuis.
Mooie (deel)gear!:halleluja
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top