Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijzelf en mijn zessnarige stuk hout...

Mister_Mouse_-_Stagg_L_320_CS.jpg
 
Roel: De gitaar is een beetje gemod: er zit een Seymour Duncan Jeff Beck op de plek van het brugelement, een mini schakelaar om dit element te switchen tussen parallel, serie en split (enkele spoel). De bedrading en de componenten zijn EMC geshield door een fijne gaas, zo felxibel als katoen, die elektrisch geleidend is, en gesoldeerd om schakelaars e.d.
Ik heb de tweede vol en tone pot eraf gehaald, en in plaats daarvan Neutrik connectoren gezet.

De XLR plug is eigenlijk niet aangesloten, omdat de jack plug, met vergrendeling voldoende is.
Maar in de toekomst wil ik de uitgangen van beide elementen op pen 2 en 3 zetten, zodat ik beide elementen tegelijk kan opnemen (droog) en dan in de computer kan mengen, uit fase zetten, parallel zetten, in serie zetten, layeren, noem maar op...

Ik heb helaas maar één mono gitaar input, maar anders...
 
:D Aaaaaahhhh..




Zo lijkt de MicroKorg nog een béétje normaal.
 
nieuwe set-up/plek in t huis en wat apparaten toegevoegd de laatste maanden;
ben heel erg blij met t opgeschroefde speeltuingehalte met alle toegevoegde hardware.
t is er erg fijn tussen in zitten, al die rammelende doosjes.
IMG_0750.jpg
 
@ Protohuman. Heel erg wijs om de aanstichter van mijn Evolver liefde zelf weer aan het werk te zien! Verder ook een hele toffe warme sfeer in je kamer.

@Mark August
idem dito. Heel erg fijntjes ingericht en toffe apparaatkes:biertje:

ens
 
Origineel geplaatst door Ensemble
@ Protohuman. Heel erg wijs om de aanstichter van mijn Evolver liefde zelf weer aan het werk te zien! Verder ook een hele toffe warme sfeer in je kamer.
Hey hey, das mijn crib hè! :L

Maar idd wel PH's Evolver met de eigenaar eraan vastgekleefd. :D
 
Origineel geplaatst door Ensemble
@ Protohuman. Heel erg wijs om de aanstichter van mijn Evolver liefde zelf weer aan het werk te zien! Verder ook een hele toffe warme sfeer in je kamer.
Evolver :luv: Ja nog steeds een geweldig ding. Jij vermaakt je je er ook nog prima mee denk ik? En eeh... zit jij ook nog steeds te kicken op die MFB? :D
 
Update van mijn Hokje

Update van mijn Hokje

zie ook de "ik wil een 909 kopen maar..." thread.

Wat is er te zien.
ADX-1 - ERmkII - ESmkII - MicroKorg - AlphaJuno1 - CasioMT45 - Oxygen8 - TR909 - AlesisMk2 - BossDR55bended - BossHM2 - Micron

In het Rack:
EurorackMX2642 - WaldorfPulse - SANeptune - ElectrixFilterqueen&EQKiller - IbanezUE400 - VirtualizerPro - IbanezHD1000 - EmagicAMT8
 

Attachments

  • bitfinder.jpg
    bitfinder.jpg
    285,6 KB · Bekeken: 113
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top