Nieuwe plugin van D16 Group!!!

Woehaaaaaaaa8)

Na erg blij te zijn met de eerder uitgebrachte Phoscyon (TB-303 Emu in vst)
Zie ik dat ze nu ook de TR-909 gaan uitbrengen!!!
Het beestje heet de Drumazon

En nee het zal nooit zo klinken als een echte maar de Phoscyon doet het aardig goed dus
ik heb grote hoop dat deze nieuwe plugin het ook goed gaat doen.

------Linkje naar de site------
 

Attachments

  • drumazon-persp-big.jpg
    drumazon-persp-big.jpg
    30,2 KB · Bekeken: 169
Ziet er iig mooi uit. Heb net ff wat samples geluisterd op de site maar klinkt wel ok :okdan:

[Edit] ik had te snel getikt is nu verbetert. :stupid:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ziet er iig mooi uit. Heb niet ff wat samples geluisterd op de site maar klinkt wel ok :okdan:


Shit man, niet geluisterd maar het klinkt wel ok :duivels: had jij nou absoluut of relatief gehoor? :engel:
 
moet zeggen dat ik hem heel erg realistisch vind klinken, m.a.w. hij nadert de tr-909 toch wel heel erg :)

nu nog een onwijs goeie tr-808 versie ervan... die hebben we nog niet !
 
Origineel geplaatst door elektrovolt
moet zeggen dat ik hem heel erg realistisch vind klinken, m.a.w. hij nadert de tr-909 toch wel heel erg :)

damn pagina opende en dacht eerst dat het om hardware ging! :stupid
 
nou, als deze als hardware zou bestaan zou ik het niet erg vinden :D
(voor de wijsneuzen: nee ik ga geen 909 kopen, de mijne is net verkocht!)
 
Schandalig he, ik schrok ook even VET VET, nee het is weer een misleidende rendering van een plug in...:bekdicht: :biertje:
 
kan inderdaad erg leuk worden ..

ik vond phosycon jammer genoeg erg zacht in volume en klonk alleen leuk met de ingebouwde distortion imo

hopen dat dit de perfecte clone gaat worden ben benieuwd of ze het ook voor elkaar weten te krijgen om de kick echt analoog te laten klinken ipv een statische sample zoals in rebirth

voor de software markt is t iig een hele aanwinst als de clone net zo goed wordt (en hopelijk nog beter) als hun TB clone :okdan:
 
en weer geen audiounit...
 
Gaat niet lukken ivm copyright die Roland niet wil delen, evenmin als oberheim.
Ik zou er zeker voor te porren zijn, maar dat zou geen verrassing zijn, denk ik :engel:
Maar als het dan toch ooit zou gebeuren, liever de TR808 eerst dan ;) (met een 606 cr78 909 en 707/727 setje erin)



En weer on-topic.

Die interface is wel heel strak zeg. Het geluid iets minder...
 
@ Elektrovolt:

Ga er maar van uit dat die 808 er ook aan komt.
Dat kan haast niet anders.

@ ReSoNaNcE:

Klop idd van de Phoscyon dat ie pas echt lekker word als de distortion er op zit.
Maar ook zonder krijg ik goed resultaat.
 
Origineel geplaatst door michiel blanken
@ Elektrovolt:

Ga er maar van uit dat die 808 er ook aan komt.
Dat kan haast niet anders.

Waarom fors (te) veel geld neertellen voor een nieuwe poolse 808 vst als je drumatic hebt?
Wel raar dat er nog steeds mensen warm lopen voor de uitgemolken TR'retjes :) (No offence)
 
hu wat een gebash weer op deze plug-in zeg...
ik herkende er echt mijn oude 909 in, de toms zijn inderdaad iets te dun, maar de hihats klinken prima voor mijn gevoel.

houd er natuurlijk rekening mee dat geen 909 hetzelfde klinkt (evenals veel andere apparaten).
in de demo's van dit ding hoorde ik een bepaalde levendigheid die mijn oude 909 ook had...
 
Back
Top