Jump/hardstyle

pass-out

Mixer Producer
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
611
bij deze mijn 1e geplaatste synthforum track. het is een een soort combinatie van hard en jump style. maar niet eerst een jump kick en dan zon hardstyle kick en bas. het is daartussen een soort van combinatie. het is zoiezo een apart trackie geworden i guess..

www.djpassout.com -> downloads -> cultural education
 
Mooie website, kdownload nu je track...


Vette profi sound in de intro...

coole vocals..

Erg erg erg proffesioneel tot nu toe=D..

erg aparte stijl.. Hardjump?

na de 3 min word die vocal te vaak herhaald.. word irritant.. dat listen and learn

Jaaajaa ik hoor dit wel gedraaid worden..


Er rug lekkah :D
 
Tering... eastern triangle is me daar ook is even lekker:D
 
Origineel geplaatst door Franz.K.
Je site doet het bij mij niet naar behoren, dus sorry, ik kan niets luisteren.

De website werkt in firefox inderdaad totaal niet!
 
hoi!

bedankt allemaal voor de reacties! Het kan goed dat de site in firefox niet lekker werkt. we zijn er afgelopen weekend druk mee bezig geweest. ik heb de site ook gechecked net in firefox en idd. de flash knoppen werken geen van allen... ook die in de in intro niet :S beetje jammer maar dat zal nog worden gefixed

hier dan een directe link naar de track:
http://www.djpassout.com/downloads/DJ PassOut - Cultural Education.mp3
 
naar mijn horen is dit heel pro!!!!!Die word zeker meteen aanvaard om op vinyl te zetten!Zelden zoiets gehoord op deze site!!!top!om jaloers te zijn....
 
De track zegt shut up toch, naja dan hoef je ook niet op veel reactie te wachten toch, hahaha, uhum... :peukie: :okdan: lekker dit man!!
 
Lekker dit. Lekkere energie zit erin.
Qua opbouw is het af en toe wel wat overwacht.
 
he nu word ik benieuwd, maar helaas , de site werkt niet goed... traag en kan niet klikken,... ik gebruik safari op de mac!
misschien voor jochem iets om naar te kijken :D
 
Ik ben zelf niet helemaal van deze style, maar cker relaxed nummer, 4:00 errug tof gedaan

laterzzz:doei:
 
Ik heb je songs op je site doornomen en ik ben wel achterover gevallen van de kwaliteit!!!!
Je kan zo aan de bak man!!!!
Welke tools gebruik je voor de songs?Ik herken niet echt iets meteen!
 
mannn dat meen je niet :o ik poste voorheen altijd op partyflock... ik maak muziek met cubase en reason. sinds een maand ofzo is een acces virus hier die mij pleziert met zn prettige klankjes :) daar doe ik het mee :) ik gebruik afgezien van de virus alleen maar software!
 
cubase voor de sequencer dan waarschijnlijk.De virus is natuurlijk top!En dan gewoon nog reason!?Ik zou het bijna niet kunnen geloven.Anders helemaal niets?Dan heb je talent!Ik dacht dat hier wel veel meer soft achter zat....

Ik ben een belg en ik ben steeds meer onder de indruk van onze noorderburen!!!!

Het begon bij ons...en gaat verder bij jullie...Dat begin ik te denken.
 
Back
Top