SE electronics Reflexion Filter

Er is al een topic over precies dit apparaat/ding, kan hem ff niet vinden maar ik weet zeker dat het bij afdeling zelfbouw staat.
Iemand ging hem zelf fixen.

Bassie 8o)
 
Ik ben benieuwd. Lijkt me een zachte prijs. Hoop marketing alleen, "elke grote studio blablabla" "geen booth meer nodig"...
Zou een oplossing zijn voor als je in je control room opneemt, daar niet van.
 
se reflexions

se reflexions

Hey jongens,

ik begrijp dat jullie het moeten doen met wat jullie hebben, doch als je een niet al te beste opnameruimte hebt, of welleens wat anders wil of regelmatig op verplaatsing moet opnemen of gewoon een lawaaierige buur dan koop je toch gewoon zo'n ding.
Zoiets zelf maken "forget it". Wake up. Het zal daarom niet slecht zijn, maar nooit net dat.
greetz
Alain
 
Weet iemand de prijs van de mic-stand die gebruikt wordt bij alle promo-foto's van de EF?

Ik heb een reguliere mic-stand.. maar hun mic stand is robuust en een stuk sterker (heb hem ook gezien bij Feedback Rotjeknor).

Ik denk dat mijn mic-stand zou omvallen en ik heb de reactie 'je hebt er wel een stevige mic-stand voor nodig..'

Is de prijs daarvan bekend?
 
SE reflexion zelf bouwen?

SE reflexion zelf bouwen?

Is het mogelijk om zoiets als dit
3037_0.jpg


zelf te bouwen en zoja hoe? Het lijkt me erg handig, maar het ding van studio electronics kost 250 euro en dat vind ik wat veel, gezien ik weinig vocalen opneem. Heeft het misschien zin om iets soortgelijks te maken in de vorm van het juiste schuim in een hoek op de muur waar ik dan m'n mic plaats?
 
Back
Top