[track] liever een aardbij in de mond dan een aardbeving in de lucht

lekkere chillmuziek, die dub-achtige mag ik altijd graag horen!
goed gedaan:mega:
 
mooie track! beetje combi van lounge en ambient imho. zeker geslaagd!
en die basslijn ja :luv:
 
:) Ja, wat hun zeggen!

Alleen dof vind ik wel meevallen.


:dubbel: Jaaaaa, zomer!!! :biertje:
 
Lekkere trek..:)

Ik verbaas me altijd weer dat Isnie's muziek gelijk loopt met zijn avatar :D
 
Origineel geplaatst door 6 trak
ik hoor weer de typische isnie elementen maar dit keer wat volwassener uitgevult in het arrangement...
de adempauzes en doorstarts vind ik wel aangenaam in deesch 8)

Hier kan ik mij bij aansluiten.
 
Origineel geplaatst door Vl1 Ik verbaas me altijd weer dat Isnie's muziek gelijk loopt met zijn avatar :D [/B]
Isnie is toch ook een drummer? .. of?
 
mooie track, zeker. vooral die baslijn is mooi. wel vind ik dat sommige geluiden heel dominant zijn in de mix waardoor de baslijn naar achteren wordt gedrukt.
 
Heerlijke track, absoluut.
Enige kritische wat ik kan verzinnen is dat de drum misschien net iets te ingetogen blijft. Maar dat lijkt me een zeer bewuste keuze, als ik dat zo hoor.
 
Sorry Isnie,

ik ga hier ni in mee.
Ik vind die dub basslijn echt ok, en zo begrijp ik ook je bedoeling met deze track.
Maar alles wat rond die basslijn hangt, klinkt zeer 'slechte softsynth'-achtig en 't is niks anders dan een hoop zwaar geëffecteerde arpeggio's.

Ik hoor geen 'kloten' in je tracks, waar is de ambitie om meesterwerkjes te willen maken? Je kan blijkbaar ni echt je wil doordrukken om er echt voor te gaan. Het blijft geneuzel en het merendeel van je tracks zijn dan nog maar schetsjes of half af. Compositie? Klankkarakter? Doe je allemaal niet aan mee. Die dingen zijn cruciaal.

Hard oordeel, maar dat mag je me niet kwalijk nemen. Is opbouwend bedoeld.

K
 
Back
Top