Nieuwe track

Het is een toffe track geworden. Vraagje: als ik op de free download klik dan wil een of andere site met mijn Soundcloud verbinden; wat voor rechten geef ik dan allemaal weg?
 
Ik heb een download gate van hyppedit gebruikt maar het zou alleen nodig zijn mij te volgen op sc. Raar dat ie dan eerst moet verbinden, geen succes dus 🙁
Nee inderdaad. Ik ken het van Spotify; dan geef je rechten weg om playlists e.d. aan te maken en te beheren op je profiel. Nu heb ik er met Spotify niet zo'n probleem mee, daar consumeer ik alleen maar. Maar op Soundcloud staan ook allemaal tracks en demos op die nog niet zijn uitgekomen. Dus daar ben ik wat huiverig voor om rechten weg te geven.
 
OK heb doorgeklikt en valt inderdaad mee. Alleen een follow op Soundcloud en een follow op Insta. Deed ik allebei natuurlijk al. Geen permanente rechten die je weggeeft.

Interessante optie, heb je een linkje naar hoe dat werkt?
 
OK heb doorgeklikt en valt inderdaad mee. Alleen een follow op Soundcloud en een follow op Insta. Deed ik allebei natuurlijk al. Geen permanente rechten die je weggeeft.

Interessante optie, heb je een linkje naar hoe dat werkt?
Hypeddit.com

Je kan nog veel meer eisen zoals mail adres achter laten maar sommige eisen zijn wat ontmoedigend. De statistieken vind ik wel handig verder.
 
Mooi nummer hoor... :okdan:
Mischien wat subtiele samples ertussen voor als je geen zangeres hebt...
want dat mist het nummer...

Maar het kan ook een mix nummer zijn voor de DJ.
 
Fijne track, Jason!

Wel een beetje jammer van een aantal ontbrekende frequenties die ik lekker niet ga aanwijzen, zodat je er geen reet mee kan. Succes!
Hahaha bedankt! Ik heb er toch nog een paar weten op te rapen. RBass van Waves was trouwens een wondermiddel hiervoor.
Mooi nummer hoor... :okdan:
Mischien wat subtiele samples ertussen voor als je geen zangeres hebt...
want dat mist het nummer...

Maar het kan ook een mix nummer zijn voor de DJ.
Dank! Ik ben zelf niet zo fan van vocals of voices in dit soort tracks, het haalt voor mij altijd de vibe wat naar beneden maar is een smaak kwestie. Het is inderdaad vooral voor de dj, hopelijk vind ik het nog eens terug op een dj mix.
 
Back
Top