Nieuwe tracks breakz en Acid

Metroid

MarkID
Lid sinds
6 juni 2006
Berichten
543
Locatie
Zwijndrecht
Laatst gewijzigd:
Ik zie de charme van je muziek, alleen 2 dingen die ik erg mis zijn:

Dynamiek: Alle geluiden zijn constant aan het blazen, door de slechte mix slipt de hele boel dan dicht.Probeer in een repetetief hihat patroon bijvoorbeeld variatie aan te brengen d.m.v. de accentknop, te vinden op alle 3 je electribes.
Compressie: Ik denk dat je muziek gebaat zou zijn bij een compressor over de eindmix. Ik denk dat een goedkope hardware compressor (behringer ofzo) geen kwaad zou kunnen.

Succers, Maurice
 
Eigenzinnigen / obscuur .. muziekjes .. tof

Je maakt merkt veel diversiteit in je tracks.. goed bezig

Vind ze alle 4 tof

Hydro ... vet lekker op tempo met vette breakbeat en acid sounds ..

zerogunner... lekker basje .. vet stukje muziek !

zal ze zekers nog vaker draaien ...

Je style doe me ook aan het dubstep denken ...
Ik weet nie of je het ken maar moet maar eens checkuh .. uk dubstep of so .. ook erg lekker !


Cheers:okdan:
 
Ik luister nu meee en het valt me op dat hij te rustig is. Ik heb zelf ook altijd het probleem om hem meer op te vullen, muziek die druk is word meer gewaardeert door mensen. Oftewel, ze vinden het goed genoeg om te luisteren omdat het niet saai word. Voor de rest, ben ik nergens echt beter in want ik ben ook nog maar een beginner. :okdan:
 
Hee onwijs bedankt voor jullie commentaar. Maurice ik zal mijn electribes eens onderhanden nemen en proberen er wat meer dynamiek en afwisseling in te brengen. (moet eerlijk zeggen is nog best lastig)

(((Ik denk dat een goedkope hardware compressor (behringer ofzo) geen kwaad zou kunnen.))) Wat
is een compressor misschien een stommevraag maar ben nog niet zo thuis in muziek wereld.



Hee Mtech super man ben blij dat je ze tof vind en het idee dat je ze nog eens draait doet me goed ik haal ook jullie muziek binnen en brand het zo nu en dan op een cdtje check het onderweg in de auto naar mijn werk echt leuk hoor al die zelf gemaakte sounds.

Leendert altijd goed als ik iemand leer kennen die net als ik in de begin fase zit. Zo nu en dan post ik wat tracks en je commentaar is meer als welkom. Als ik eens een nummer van jou zie dan zal ik hem zeker beluisteren'

Thanks
 
Origineel geplaatst door Metroid
Hee onwijs bedankt voor jullie commentaar. Maurice ik zal mijn electribes eens onderhanden nemen en proberen er wat meer dynamiek en afwisseling in te brengen. (moet eerlijk zeggen is nog best lastig)

(((Ik denk dat een goedkope hardware compressor (behringer ofzo) geen kwaad zou kunnen.))) Wat
is een compressor misschien een stommevraag maar ben nog niet zo thuis in muziek wereld.



Hee Mtech super man ben blij dat je ze tof vind en het idee dat je ze nog eens draait doet me goed ik haal ook jullie muziek binnen en brand het zo nu en dan op een cdtje check het onderweg in de auto naar mijn werk echt leuk hoor al die zelf gemaakte sounds.

Leendert altijd goed als ik iemand leer kennen die net als ik in de begin fase zit. Zo nu en dan post ik wat tracks en je commentaar is meer als welkom. Als ik eens een nummer van jou zie dan zal ik hem zeker beluisteren'

Thanks
lol als je meer afwisseling wil met je electribes wil moet je gewoon ergens een xtra paar armen vandaan halen :D
 
damn, metroid... je tracks zijn offline...
ik vind jouw muziek anders altijd wel het luisteren waard:)

komen ze opnieuw online, of...?
 
Hee pocket. sorry man ben bezig met mijn muziek heb op een andere track pittig commentaar gehad dus ben nu bezig wat te doen met de adviesen. Muziek zou beter moet worden :) hoop ik. misschien deze week korg micro korg aanschaven voor extra sound gehalte. Nu eerst maar eens met handleidingen korg electribes testen.
Mijn tracks zullen zeker weer snel langs komen. Jullie tracks bl;ijf ik zeker luisteren. Goed weekend verder.

Greetz

Mark
 
Back
Top