Battery Plugin

dano

Ingeburgerd
Lid sinds
7 juni 2006
Berichten
83
Locatie
Rotterdam
Hoi,

Ik heb de plugin Battery in Cubase SX 3, maar als ik bijvoorbeeld een hi-hat of snare laat loopen, en dat probeer op te nemen, dan neemt hij niet op. Terwijl als ik een snare/hi-hat gewoon 1 keer inspeel op mijn keyboard , dan neemt hij wel op.

Heeft er iemand een flauw idee waar het aan ligt?




Groet,

Dano
 
Zou iemand me toch in het kort kunnen uitleggen wat ik precies moet doen, want heb in de manual gekeken en kom er niet uit ;{
 
Je moet de MIDI-aanslagen opnemen die je gebruikt om de sounds in Battery te triggeren.
Vervolgens doe je in cubase export audio (zorg wel dat je midi parts allemaal geselecteerd zijn en dat je CTRL+L indrukt om de loop region over alle midi parts te verdelen).

;)
 
Origineel geplaatst door dano
Zou iemand me toch in het kort kunnen uitleggen wat ik precies moet doen, want heb in de manual gekeken en kom er niet uit ;{

MMM, MMMMM.....:o:
 
haha you got me, maar ff serieus snap er nog geen bal van, waarom is het zo lastig?
 
selecteer wat je wilt bouncen doormiddel van loop pointers.
ga naar file, (boven in links) daar pak je de optie bounce audio (kan ook net anders heten, lang geleden *D ) en niet vergeten om realtime instelling in te stellen, geeft veel betere kwaliteit dan ff snel bouncen. :biertje:
 
Back
Top