Mixer nodig bij actieve monitors??

hehehe die knoppen van die soundcraft maakt hem wel erg retro ! :D
 
Origineel geplaatst door pfoffer
heb je m al?!? dit is ook precies wat ik nodig heb.. wat is je indruk?!?

Heb 'm vandaag uitgeprobeerd. De Mackies zijn heerlijk om naar te luisteren. En het mixertje doet zijn werk naar behoren.

De knoppen hebben wel wat, ja ;0)
 
Ik heb de Soundcraft Compact nu ook al een half jaar tot een jaar en ben er ook zeer tevreden van. Hij gaat niet kleuren, neemt niet onnodig veel plaats in, is erg flexibel en goed in te zetten om monitors via balanced of unbalanced jacks aan te sluiten, en dan het volume hiervan aanpassen. Je kan er ook 2 aparte koptelefoons aanhangen met aparte volumeregeling per koptelefoon. Enige nadeeltje is dat mijn na een half jaar lichtjes gekraak vertoond op de volumeknop van de monitors, maar alleen als je er aan draait en het kraakt niet hard, maar voor 100 euro kan je gewoon niet verwachten dat ie nooit gaat kraken vind ik.

Volgens mij gaat ook de mackie big knob na een poos kraken op de grote knop, zij het dat het daar misschien wat langer zal duren. Hij is dan ook meer dan 3X zo duur en oogt wat lelijker (maar dat is persoonlijke smaak).

Kort: aanrader, zeker voor het geld!
 
hallo! heb me ook een soundcraft compact 4 via marktplaats gekocht...

maar arrrgghh er zit geen adapter bij! Zat dit bij jullie wel erbij?
en ik zie een ook batterij indicator lampje.. waar de fuck moeten de batterijen dan in?
 
Origineel geplaatst door pfoffer
hallo! heb me ook een soundcraft compact 4 via marktplaats gekocht...

maar arrrgghh er zit geen adapter bij! Zat dit bij jullie wel erbij?
en ik zie een ook batterij indicator lampje.. waar de fuck moeten de batterijen dan in?

Ja die zat er bij mij wel bij....
En volgensmij draait hij niet op batterijen:confused:
 
heb al mail gestuurd naar verkoper.. hopen dat ie de adapter nog heeft anders heb ik er geen f*ck aan!!
op de soundcraft site staat dat je echt geen andere adapters mag gebruiken.. (hoewel bedrijven dat volgens mij altijd schrijven zodat ze hun dure extra adapters kunnen verkopen)

na ja.. anders gaat ie terug.. en koop ik me misschien maar een nieuwe.. jammer!!
had er 70 euro voor betaald..

gr..
 
Back
Top