Waar heb je web ruimte?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

LaHousse

Housse Groove
Lid sinds
10 september 2001
Berichten
52
Locatie
Breda
Zag dat er een nieuwe rubriek was over plugins die je kunt downloaden...
Zou daar graag willen aan meedoen, heb er hier ook een paar en die wil ik best wel delen met anderen, maar.... waar heb ik webruimte waar ik die programma's kan zetten, bij mijn provider heb ik maar 5 mb!
Laat maar weten, dan zet ik binnenkort wel een paar plugins weg...
>:|
 
T is in eerste instansie bedoeld voor links naar andere pagina's (je download ze dan daar vanaf.) Als ik plugins voor je moet hosten zeg t dan maar. Dan geef ik je wel een ftp adres van mijn twin-x.net account of twin-x.org is 400mb wat ik daar over heb.
 
Geen trading !

Geen trading !

Het uitwisselen van ervaringen, tips, en alles wat er verder bij komt kijken is natuurlijk prima (dat zal ik alleen maar aanmoedigen).

Maar sorry mensen.. trading van plugins en ander spul zal toch echt buiten dit forum om moeten.

Bij deze sluit ik deze thread dan ook.
 
Laatst gewijzigd:
Wacht ff Craz ik geloof niet dat je t helemaal snapt.

GEEN Illegale shit op deze site en GEEN demo's alleen freeware plugins. Dit is geen trading want ik heb niks te traden dit is de download sectie van de beginpagina aanvullen.

Of heb je de download sectie niet gelezen.
Je oordeel is dus alweer te snel gemaakt.

Lahousse stuur mij een pb voor webruimte voor alleen maar (nogmaals) FREEWARE plugins.

Als je t hier niet mee eens ben of onduidelijk spreek ik je wel in de admin room
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top