HOUSE &GABBER 1985-2000 - nu op TV!

En ze moeten zonodig voor de derde keer die kut documantaire met strakke gezichten laten zien! m.a.w: ouders laat uw kinderen thuis!!!
 
"wat wil je voor je verjaardag: 2 Technics SL1200 draaitafels!" lekkere reclame op de publieke omroep:confused: Wat een geweldig programma8P, haha en die DJ Paul Boomtak. Ik was hem bijna vergeten8)
 
Leve de Sociale Academie en al die nuttige onderzoeken die deze afgestudeerde
kneuzen produceren.
"En, meneer de onderzoeker, U schijnt nogal een kenner te zijn op het gebied van de
subcultuur. Wat doet U nou zelf in uw vrije weekend?." - "Nou, veel fietsen met mijn
vrouw en kinderen en 'savonds bezig met mijn verzameling sigarenbandjes."
 
Ik wil geen discussie beginnen, maar de begintijd van gabber was helemaal top, los van
of je de muziek wel of niet trok.
De sfeer was top en als je van de muziek hield, de muziek ook.

Het was qua documentaire dan wel erg objectief en quasi-wetenschappelijk,
toch meer van dat soort tv, vroeger was mtv er wel een kei in, da's tegenwoordig ook een speelgoed-
zender.

kortom wel aardig om te zien.
 
Origineel geplaatst door J-Run
hahaha, daarom was die scene ook snel weg

Dit is grote l*lkoek...

De "prototype" gabber is verdwenen door dingen zoals "Gabberpiet" en "Hakkuhbar" en "Gabberwijffie", DAT was de reden. Die hebben het prototype bijna doen verdwijnen. Als een gabber op straat liep riep iedereen al :" Kijk daar!! TOET TOET POING POING, HAKKUH EN ZAGEN!!".

Wie durfde toen nog bijna over straat met zijn kale hoofd?

De muziek is verder ge-evolueerd en bestaat nog steeds en is niet meer zo populair als vroeger, maar nog steeds gaaf.

En post a.j.b. nou niet zulke dingen meer als je er geen ene r**t van af weet....

Damn....

Zo... nou weer [vriendjesmode/on] :luv:
 
Origineel geplaatst door Nolet
Paul Elstak met zijn wereldhit: "you're mother sucks cocks in hell"!

Ga dan maar aan je ouders uitleggen dat geen muziek is door mongolen voor mongolen ;)

Ten eerste is het "Your mother sucks cocks in Hell" want "You're" is "You are" en er staat geen : "Jij bent moeder die piemels in de Hell zuigt."

Ten tweede is dit geen wereldhit geweest

Ten derde is dat nummer pas een jaar oud en de gabber waar ze het hier over hebben is van veel langer geleden.

Ten vierde ben ik blijkbaar een mongool...

Lekker...

:frons:
 
Ik ken die hele k%tplaat niet, ik ken me ook niet voorstellen dat 't hard is. Ze hadden beter een plaatje van manu le malin kunnen laten horen, of een oud ist plaatje.
 
Nou ik moet eigenlijk zeggen dat het best wel een strak plaatje was. Blinkt uit in eenvoud. Echt een van zijn betere werken van de laatste paar jaar.

Tja die teksten hoor je ook als je naar die film gaat kijken, ben je dan een mongool die een film voor mongolen kijkt? Knoop In Je Zakdoek Productions ofzo?

J-Run > In welke bloeiende scene bevind jij je eigenlijk in als ik mag vragen?
 
Nou ik moet eigenlijk zeggen dat het best wel een strak plaatje was. Blinkt uit in eenvoud. Echt een van zijn betere werken van de laatste paar jaar.

Tja die teksten hoor je ook als je naar die film gaat kijken, ben je dan een mongool die een film voor mongolen kijkt? Knoop In Je Zakdoek Productions ofzo?

J-Run > In welke bloeiende scene bevind jij je eigenlijk in als ik mag vragen?

Precies, mellow moet gewoon niet zo mauwen.
 
Origineel geplaatst door DJ41


Dit is grote l*lkoek...

De "prototype" gabber is verdwenen door dingen zoals "Gabberpiet" en "Hakkuhbar" en "Gabberwijffie", DAT was de reden. Die hebben het prototype bijna doen verdwijnen. Als een gabber op straat liep riep iedereen al :" Kijk daar!! TOET TOET POING POING, HAKKUH EN ZAGEN!!".

Wie durfde toen nog bijna over straat met zijn kale hoofd?

De muziek is verder ge-evolueerd en bestaat nog steeds en is niet meer zo populair als vroeger, maar nog steeds gaaf.


:halleluja :halleluja :halleluja :okdan:
 
Origineel geplaatst door DJ41
En post a.j.b. nou niet zulke dingen meer als je er geen ene r**t van af weet....

1. tuurlijk weet ik dat de scene nog bestaat. Iedere muziek scene bestaat namelijk nog, zelfs de totempalenscene van de vroegere inca's;)
2. Volgens het programma was de scene verdwenen...:confused:
3. Ben geen gabberloog, maar ik weet het verschil tussen gabberpiet en Rotterdam Termination Source:W
4. Ik vond gabberpiet best leuk ;)

maarja, [vriendjesmode/on][:slotje:/on]

CU M8's
 
Back
Top