Welke geluids kaart gebruik jij

Welke geluids kaart gebruik jij

  • Audigy ex, platinum, player

    Stemmen: 11 12,1%
  • M-audio Audiophile

    Stemmen: 6 6,6%
  • Delta 66

    Stemmen: 1 1,1%
  • Audiotrak Prodigy192

    Stemmen: 2 2,2%
  • anders namelijk (post andtwoord)

    Stemmen: 71 78,0%

  • Totaal aantal stemmers
    91
  • Enquete gesloten .
Origineel geplaatst door sh101
rme hammerfall +multiface en een cheape soundblaster pci128

Is die hammerfall niet te gebruiken om je windows sounds/mp3's door te laten afspelen dan?

Kan me opzich voorstellen dat de computer weer iets extra stabiel wordt als je maar 1 geluidskaart in je bak hebt zitten? Minder IRQ's in de lijst nodig en kan eventueel de hammerfall weer hoger in de IRQ prio's komen...?
 
Origineel geplaatst door sh101
rme hammerfall +multiface en een cheape soundblaster pci128

Kan de Hammerfall de windows sounds/mp3's niet afspelen dan? Heb je daar die SB nog voor nodig?

Kan me voorstellen dat je computer nog weer wat stabieler wordt als je maar 1 geluidskaart in je bak hebt hangen. Komt je RME eventueel weer hoger in de IRQ prio lijst...
 
ik vindt het trouwens maar een beetje vage enquete 4 type geluidskaarten waar je uit kan kiezen en een mogelijkheid om een "andere" te kiezen. er zijn 4000 verschillende kaarten op de markt(ik heb ze niet geteld dus ik kan er een of twee naast zitten)

het zou net zo iets zijn als wie rijdt er in een golf, kadet of anders namelijk:

maar goed dat vind ik :)
 
Origineel geplaatst door Almeros


Kan de Hammerfall niet ook de windows sounds/mp3's afspelen dan ofzo? Ik denk dat je computer opzich weer stabiler zou kunnen draaien met een SBtje minder erin ;)

ja dat werkt prima alleen is het wel makkelijk als een programma je asio drivers in beslag nemen dat je nog een andere kaart er naast hebt.
 
Echo Gina 20bit. Ik heb vette problemen met zowel XP als Win2000 in combinatie met deze kaart. Heb em er nu zelfs even niet meer in zitten. De computer valt om de zoveel tijd gewoon uit!
 
Back
Top