oproep exlu-promotif

Ken Waldek

I M A G I N A T I O N
Lid sinds
9 december 2003
Berichten
322
Locatie
oostende
Geachte SF'ers even een quote van men eigen... stukje tekst van men site dus
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

promo.gif


Omdat men doel als Dj/producer gericht is op het vernieuwend zijn, werd het tijd om een nieuwe categorie te openen… Met name exlu-promotif genaamd. Het doel van deze sectie “Voor wat hoort wat” Heel regelmatig krijg ik promotional tracks binnen van producers, Dus gloednieuwe nummers die je nog nergens anders zal tegenkomen. Deze worden gebruikt in men dj setjes.

Omdat deze nummers nog niet in de cd rekken liggen, is dit voor mij een absolute privilege. Mede omdat ik bevoorrecht wordt, werd het tijd om de nodige credits toe te kennen aan de makers ervan. Let wel de tracks worden niet ten downloaden aangeboden, enkel de erkenning en verdere info zal in deze sectie worden gepost.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu sinds een paar maanden verzorg ik weekelijks 4h dj setjes voor een radio station die tevens uitzend op fm en via live streams. Ik maak er hier geen reclame voor je vindt er alles van terug op men site.

Deze post richt zich vooral op jullie, mede producers dus...

indien je intresse hebt mag je altijd je eigen brouwsels doorsturen... house, techno, minimal, trance,hardtrance, progressive kortom een grote categorie van stijlen komen er voorbij. Ook speciaaldere stijlen wil ik eventueel wel trachten te combineren met bovenstaande.

In de track sectie hoor ik heel regelmatig vette nummers van al dan niet beginnende tot ...
die echt strak in elkaar zitten. via deze weg wordt je track verspreid naar een grotere doelgroep waar eventueel een positieve wending kan uit voortvloeien.

::: men doelstelling :::

-> LEGAAL
-> Jullie tracks promoten
-> voor mij een privilige
-> vernieuwend uit de bus komen
-> vrienden erbij :d

* Zowel van mijn als jullie kant wil ik legaal tewerk gaan, ik verdien geen enkele $$$ aan jullie tracks. Deze tracks moeten dan ook wel legaal in elkaar zitten.

* hoe je track gemaakt is, wie je wil bedanken, je site, op welk label je voorheen releases gehad hebt. kortom alle info die je kwijt wil rond de track('s) komt in exlu-promotif terrecht.


We zien hoe het loopt, messchien in de toekomst een volledig programma op punt zetten rond exlu-promotif alles is mogelijk...

LET WEL ///

Het is aan jullie om de tracks tot bij mij te krijgen, ik kan wel voor de nodige webspace zorgen indien dit nodig is. Maar het is niet de bedoeling dat ik 100 uren zit te zoeken op het net dan nog de nodige gegevens moet trachten te verzammelen. Daar heb ik gewoon te weinig tijd voor! Alsook zal niet iedere track in aanmerking komen... Sommige nummerkes zijn nu éénmaal niet bestemd voor een groter publiek :d "no hard feeling" het moet kwalitatief wel ondersteunend zijn toch.

we houden contact via emal in eerste instantie (msn) voor een babel kan.

Bron:

http://www.kenwaldek.be
http://www.kenwaldek.be/blog vindt je de categorie exlu promotif terug. http://www.kenwaldek.be/blog/?cat=6

email:

info@kenwaldek.be
promotif@kenwaldek.be hier moet je zijn om jullie tracks te promoten :d


Hoogachtend,
Ken waldek

http://www.crazyfm.be
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door anoniempje
en de muziek richting?

men setjes zijn vrij gevarrieerd, van house tot techno en alles ertussen soms is het een mengelmoes van stijlen door elkaar. ik heb geen vaste lijn. als het enigsinds maar dansbaar is.
maar ook andere stijlen kunne aan bod komen, ik denk voorbeeld aan een ambient trackje om een setje mee te starten bvb obscure tracks, chill out.

rock, pop, metal zijn hier niet van toepassing trouwens. club feeling daar gaan we voor. Maar iedere week komt er een andere stijl aan boord, dus ingezonden tracks gelijk welke stijl kunne ergens wel ingemixed worden.

Voorlopig wordt exlu-promotif enkel als bonus voor mezelf "ken waldek" en de artiesten jullie dus aanzien.
In de toekomst hoop ik eigen zendtijd te krijgen die zich uitsluitend op dit thema richt...
Een voorstel wordt weldra ingediend, maar der komt meer bij kijken. allereerst moet dit hier wat gepromoot worden want zonder tracks sta je natuurlijk nergens.

Ik richt me niet alleen naar synthforum.nl toe, ieder die wil kan zen track via deze weg promoten. Zie het als een promo opzenden naar labeleigenaren. alleen heb je meer kans dat je track daadwerkelijk in de ether komt.

Het totaal consept spookt nog wat in men hoofd rond, en moet nog grondig uitgewerkt worden. Ben er nu zo'n klein weekje mee bezig. De komende dagen kijk ik hoe ik jullie tracks bekend kan maken. allereerst wil ik een jingle voorzien die aangeeft dat het om een promotif gaat dusdanig de mensen een richtpunt hebben. Willen ze er meer over te weten komen kunne ze alles terug vinden op men site.

Het is een project om mezelf en andere minder bekenden te promoten, omdat de dag van vandaag de kleinere muzikanten toch wel opgeslorpt wordt door de grooten.8)

Als erkend radio station kom je natuurlijk ook in contact met labels, promo's en co worden
dikwijls aangeboden.
Als dit concept wat meer erkenning zal hebben en gekend is, ben ik ervan overtuigd dat label eigenaren deze nauwlettend in het oog gaan houden 8) Dit komt dan allemaal tengoede voor de minder bekende artiesten... De toekomst zal het uitwijzen
 
MFM @ exlu-promotif

JJ ~ WHUDFML (MFM’s afraid in the dark Rmx)

MFM ~ Paradise in peril (Redbank edit)

MFM ~ perspectives (original mix)

More info later…
 
Back
Top