Hans Zimmer?

zijn samplecd's met gitaren; fantastich !!!!!!!! Ongeveer de beste die er zijn !

Hoe is die gast zo groot geworden ?
 
Hans Zimmer's soundtrack voor "True Romance" vind ik GENIAAL
 
Origineel geplaatst door Special K
Zijn manier van componeren wordt overigens wel flink nagedaan. Heb gisteren The Island gezien en het intro muziekje deed me meteen aan 2 nummers uit films waarvoor hij de score had gedaan denken. Dus ik dacht meteen dat hij de muziek had geschreven, maar het was dus iemand anders.

Tja, misschien komt dat omdat die muzikant ook in zijn produktie-huis zit. Er was een tijd geleden een discussie over hoe sommige van zijn componisten hadden meegewerkt aan soundtracks, maar dat ze niet direct een openlijke credit hadden gekregen. Dus eigenlijk dat "Hans Zimmer" meer een label geworden was voor een verzameling van componisten. Op zich geen probleem natuurlijk, maar het verklaart misschien wel waarom sommige soundtracks die nu volledig door iemand van zijn mensen wordt gecomponeerd erg lijkt op spul van Zimmer

;)
 
ik vind het woord componist ook wel een beetje overdreven bij hans zimmer eerlijk gezegd dwz ik vind dat hij niet in de schaduw kan staan van de echte grote jongens als john williams, jerry goldsmith, ennio morricone etc..

ik vind hem meer een soort 'sound' dan een soort 'muziek', altijd first class, top of the bill.

hij is een soort industrial light and magic fabriek in hollywood maar dan voor muziek/geluid ipv visuele special effects,
 
Origineel geplaatst door Bass
Ik bedoel, componeren kun je ook op een piano...
Doet'ie ook:
euph_HZimmer_piano.jpg
 
Hans is echt wel de man!

Ik ben op dat concert geweest op het filmfestival in vlaanderen. Dat was schitterend. Hij stond daar met zijn synths naast circa 200 man orkest mee te spelen. rrrrrr kippevel van een groot gedeelte van zijn soundtracks.
 
ben helemaal gek van de soundtrack - gladiator .
Combinatie met de stem van L gerrard is echt super !!
 
Origineel geplaatst door milka
ben helemaal gek van de soundtrack - gladiator .
Combinatie met de stem van L gerrard is echt super !!

Inderdaad !!!
Lisa Gerrard is echt geweldig, zowel solo, in filmscores (dikwijls met den Hans) als
bij DEAD CAN DANCE. :{ :{

K.
 
idd; die "Sorrow" scene doet me nog steeds wat "emotioneel" worden... zalige stem en zalige compositie (die crescendo's...)
 
Hans wie?

En dat de man een blocknote bij de hand heeft, een potlood vast houd en quasi-intelligent kijkt wil nog niet zeggen dat ie componeert.

maar t zal wel een grootheid wezen hoor, alleen niet 1 die ik ken.
 
Origineel geplaatst door Rubmanation
Hans wie?

En dat de man een blocknote bij de hand heeft, een potlood vast houd en quasi-intelligent kijkt wil nog niet zeggen dat ie componeert.

maar t zal wel een grootheid wezen hoor, alleen niet 1 die ik ken.

8D Onder welke steen heb jij geleefd danne ??
 
ik geloof dat er nog wat bakstenen op zolder liggen...
 
zo hee....hij heeft bijna net zo veel spullen als Catscan...:walker:
 
Origineel geplaatst door Catscan
Dat valt wel mee toch.....
Ik heb geen wall's of modular:doei:

misschien had je die ondertussen al aangeschaft...je weet het nooit bij jou...:D
 
Echt jammer dat ik dit zie xD
Ik ben heel erg Fan van hem maar dacht altijd dat het gewoon met een orkest werd gedaan xD
 
Back
Top