Ooit weggedaan en toch weer opnieuw gekocht?

Heheh... heb nog nooit iets verkocht.
 
-DStation teruggekocht (al had ik eerder Drumstations) is toch echt een goede tr808 vervanger

-Roland R8m, vanwege de tr707/727-achtige en andere 80s drumsounds die er standaard inzitten.

-Ik twijfel over een Minimax, als ik die voor een goede prijs ziet ga ik denk ik wel overstag...kweetniet is een twijfelaar
 
Nog niet opnieuw gekocht maar wel spijt:
JX3P
Superbassstation
Microwave I (de versie met het curtis filter)
 
Roland JD-990
Yamaha VL-1
 
Me ex-vriendin ooit nu dus ook weer ex. Een soort van ex ex exit.:D
 
SU700 Inmiddels heb ik mn 6e staan.

Beetje haat liefde verhouding met die bak :stupid:luv:
 
poly 800 3x, omdat het kan..

de 1e was een mkII, weggedaan omdat ik geld wilde voor iets anders, de 2e was een mk I en daarom moest ie het veld ruimen (liever die delay dan die chorus), de 3e omdat ik wilde modden; was niet echt bijzonder dus WEG. Misschien dat ik er nog wel eens in trap als ik een mk II tegenkom voor 25 eypo, maar ik hoop van niet.

RM1X ook 3x.

Daar ga ik echter niet meer in trappen.

Basstation keyboard 2x, nog steeds een te gek midikeyboardje, maar ja. De laatste was een goede deal, daarom.
Bassstaion rack 3x. Ik heb er nu nog steeds eentje die het als synth niet meer doet, maar wel als midi-cv/gate converter en hij dient ook als verhogingetje. gaat waarschijnlijk niet meer weg.
 
casio fz-10m. Hiermee heb ik beats leren maken. Het is voor mij 100% de waarheid dat je met minimale middelen het meest creatief bent.
En nu, na +/- 14 jaar is de fz-10m weer terug bij me! Ik ben zo blij als een kind.....
 
Roland mc-202 microcomposer,..om de unieke sequencer,.. is ff knoppies drukken maar dan heb je wel iets speciaals wat je met geen andere sequencer kan klaren!
 
808 verkocht en nu weer terug, blijft voor altijd.

MC-505 ooit mee begonnen, pas weer terug gekocht voor m'n zoontje.
 
micromodular (nieuw) gekocht, verkocht voor modular rack, die verkocht. Later toch weer jeuk gekregen, micromodular gekocht, verkocht voor modular rack, die geruild voor modular keys... Blijven super-bakken om mee te freaken...

2x novation nova
1x drumstation mkI, 1x drumstation mkII, 1x drumstation mkIII (d-station)
2x MFB synth II
2x TR606

vast nog wel meer...
 
siel dk80, een van m'neerste gekochte synths, verkocht, wwer gekocht, verkocht, toen weer gekocht, en weer verkocht, maaar heb nu de expander.
de 6trak, en de waldorf microQ, is zo makkelijk, gebruik hem niet veel, maar is soms hard nodig.
/
.
 
Nog steeds niets, maar ik heb dit jaar mijn Virus B weggedaan en die mis ik toch wel een beetje, dus ik zit er aan te denken er ooit nog een Virus TI voor terug te gaan halen. Of misschien telt dat niet.
 
Oberheim Matrix 6 keys. (Nadat ik ooit de Matrix 6r nieuw heb gekocht, en verkocht aan een forumlid...)

Twee keer een mooi Solina String Ensemble, en sinds een jaartje heb ik er weer een, met flink gehavende kast helaas...
 
JX3P + PG200 ooit ingeruild voor een DX7. Nog altijd spijt... Geluid, looks en knopjes draaien zorgen dat er wel weer eens eentje deze kant op komt. Nu even geen plek voor. Eerst nog een D5 verkopen. Zal ik wel geen spijt van krijgen. Alhoewel... Toch een leuk bakkie dat aardig geluid kan maken.

DX7 later ingeruild voor een DX5. Uiteraard met een beetje bijbetaling.

DX5 + TG55 een jaar of zeven/acht ingeruild voor een clavinova CLP 950. Later een keertje een U3 piano naastgezet. Gaat niet weg. DX5 was een supersupersynth en maakte overal indruk. Heb nu beide verenigd in een TG77. Mis dat loodzware ding nog wel, maar komt denk ik niet meer terug.

Wil nog wel eens een D(5)50, JV en Juno erbij...

Yes!!!! De JX3P is terug!!! Nu nog een PG200 erbij en dan op zoek naar een DX5. Wordt een lange termijn verhaal. Eerst de financien op orde...
 
Roland A-880. Inmiddels weer verkocht. De Seqeuntial Pro-One heb ik ook twee keer gehad; de eerste ging kapot. Jaren later weer gekocht, maar voegde toen niets meer toe. Ook die is dus weer weg. Ik zou de Roland TR-808 nog opnieuw willen kopen. Het lefst met midi.
 
Back
Top