Oud lid stelt zich opnieuw voor :D

Ferric

Housekabouter represents
Lid sinds
25 mei 2002
Berichten
669
Locatie
Den Haag, mèn dorrup!
Hi allemaal, wat is dit leuk, 21 jaar na mijn eerste aanmelding in 2002 bestaat mijn account nog steeds. En het lukt me zelfs om na 11 jaar niks te hebben gepost nog in te loggen :D
Ik zeg bij deze toch even opnieuw hoi aan alle moderators en leden.

Een recap: van midden jaren '90 tot ongeveer 2014 veel ge-dj't en muziek gemaakt (techno en progressive house), zelfs ooit wat tracks op Beatport kunnen krijgen en jarenlang met wat vrienden de wekelijkse vrijdagavond Protechnive Radio Show op Deep.fm gedaan, maar van mijn geplande world-domination is het nooit gekomen, haha.
Mijn laatste post hier was dan ook het begin van de rest van mijn leven sindsdien: samenwonen, serieuze job met veel verantwoordelijkheden, en geen energie, tijd en rust in mijn donder voor de muziek, helaas. In de loop der jaren diverse malen verhuisd, ik heb veel van mijn gear verkocht en weggegeven en ben met de verhuizingen ook nog wel eens wat verloren, maar gelukkig heb ik nog altijd mijn Event monitors en Novation X-station synth. Al hebben die een flinke tijd stof staan happen.

Toch bleef het altijd kriebelen. Twee jaar geleden in een impulsieve bui een MPC-X gekocht en samen met de X-station is dat een leuke combinatie om als DAWless setup mee te kunnen pielen. Al lukt het me niet meer om nachtenlang te werken aan tracks zoals ooit wel het geval was, ik ben de laatste tijd toch weer wat meer bezig. Zoveel zelfs dat ik me ook hier maar weer eens meld. Mijn muzieksmaak is nog altijd niet veranderd. En wie weet knal ik er weer eens een wat meer serieuze track uit.

We gaan het zien.

Greetz, Fer.
 
Laatst gewijzigd:
Hi, welkom terug.
Als mede-oude rot ben ik toch meest van de tijd wel actief gebleven hier.
Ik denk dat de meeste van de leden van toen wel vertrokken zijn inmiddels
Gezellig! Tja, iedereen leeft z'n drukke leven he, soms zelfs kinderen enzo... ik refereer aan mede-forumdinosauriërs als bijv. Glennplumber, hehehe. ;) Mocht je dit lezen Glenn, hoe is het?
 
Welkom terug! Hier ook zo’n zelfde verhaal, maar oude liefde blijft kriebelen. Muziek maken zal nooit weggaan
 
Glenn
Gezellig! Tja, iedereen leeft z'n drukke leven he, soms zelfs kinderen enzo... ik refereer aan mede-forumdinosauriërs als bijv. Glennplumber, hehehe. ;) Mocht je dit lezen Glenn, hoe is het?
Glennplumber heb ik wel eens ontmoet. Hi werkte volgens mij in Utrecht bij Feedback (later Keymusic, nu DB Musicstore). Al jaren niet meer actief op sf vogens mij.

Ben veel namen vergeten. Had goed contact met Trash en een naaam die je niet kan vergeten is Bambamstudio
 
Glenn

Glennplumber heb ik wel eens ontmoet. Hi werkte volgens mij in Utrecht bij Feedback (later Keymusic, nu DB Musicstore). Al jaren niet meer actief op sf vogens mij.

Ben veel namen vergeten. Had goed contact met Trash en een naaam die je niet kan vergeten is Bambamstudio
Same :) Heb 'm een handje geschud toen ie hier in Den Haag eens moest optreden. Goeie gast. Maakt(e?) toffe muziek :D
 
Welkom terug!

Ik herken (deels) je verhaal en vooral dat muziek toch blijft kriebelen. Ondanks dat we wellicht minder tijd hebben zijn er hedendaags denk ik twee sterke voordelen.
1. Er is heel veel verkrijgbaar aan muziekmiddelen en veel aan uitleg te vinden (ik begon ooit op een amiga met maar 4 sporen)
2. Als oud muzikant/producer ben je bekend met het proces. Je zal inmiddels goed weten welke kant je op wilt.

Kortom, gewoon genieten van het maken, delen, ontdekken en al het andere gebeurt onderweg wel.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top