Ooit weggedaan en toch weer opnieuw gekocht?

Tot nu toe alleen een juno 106 verkocht en daar voor in de plaats gaat zeker weten een keer een juno 6 of 60 terug komen.

De 106 is ook alleen maar weggegaan vanwege de bekende problemen, want ik ben nog steeds wel verliefd op het geluid.

Ben eigenlijk niet zo van het verkopen.
 
ik heb de D50 4x gehad blijft een lekkere synth met een lekker toetsenbord(mits het niet defect is....)
 
Kawai K-5000
Waldorf Microwave I
 
juno 60 en juno 106

juno 60 en juno 106

Juno 60 2x weer verocht en mis hem wel ;(
Juno 106 2x verkocht en nu weer eentj mint in bezit. En heb hem nu trouw gezworen ondanks zijn lastige toekomst ;)
 
TR-707, drie keer gehad. De eerste nieuw gekocht voor 1995 gulden, verkocht voor 600 gulden. Daarna dus nog twee keer, tweedehands. Nu wil ik er weer een maar kennelijk wil niemand er een kwijt.
 
minimoog en tr-808,minimoog is al lang weg terug,maar daar had ik echt spijt van toen zeg..
 
Helemaal niks ... ik koop meestal weloverwogen iets, dus zal ik het ook niet snel wegdoen. Tenzij ik er echt niets mee blijk te doen, maar dan hoef ik hem daarna ook niet terug natuurlijk.
 
Ha, dat komt nog wel. Gearlust is altijd groter dan je kamertje. Net als Hanz ook een haat-liefde verhouding met de DX200 en AN200. Het setje staat nu voor de derde keer hier. De FS1r is 10x mooier maar de DX200 is 100x keer sneller.
Laatst ook voor de derde keer een Wavestation A/D weggedaan.
 
Nou, de afgelopen 13 jaar gaat het best goed :) Ik verkoop ook wel eens wat, maar die dingen mis ik dan ook niet.
 
O jee. Ook nog:
3x een JD990 gehad,
2x een KaossPad2 (zou best wel weer een 3 willen hebben),
2x PolySix (jammer)
2x Digi001 (de derde blijft),
Kawai K5000S (binnen een week! Blijvertje),
2x MC-202,
2x TR-606 (derde blijft)

En de enige die lacht is TNT Post
 
Ik heb nu voor de tweede keer een JoMoX AiRBase in het rackje hangen. De eerste heb ik weggedaan om een TR-909 te kunnen aanschaffen maar ik kon er toen geen een vinden. Vervolgens maar weer een AiRBase gekocht.

Wellicht dat de geschiedenis zich binnen niet al te lange tijd gaat herhalen... (ik moet en zal nog eens een 909 bezitten) }:|
Mijn toekomstvoorspelling was juist. Sinds enige tijd staat hier een 909 te bonken (en de AiRBase is al weer een hele tijd geleden de deur uit gegaan). :)
 
solinastring ensemble , ben nu aan 3de versie, deze (gemidificeerd gaat dus nooit meer weg)
korg ms20 , ben nu aan de 4de versie , steeds verkocht als ik geld nodig had en vervolgens weer gekocht omdat ik hem zo goed ken. blijft, ondanks de ernaast staande legacyms20controller
jd800 2de versie , was een geldkwestie, vind hem toch te lekker/ te geil
roland system100, 3maal een101 en 2 maal een 102 gehad en weer verkocht, klinkt lekker maar net niet modulair genoeg en live te onpraktisch. heb nu een klein system100m systeempje en een sh5 , zie me geen system100 meer aanschaffen
 
2 x 303
2 x 505
3 MS 20 de derde staat er nog steeds
Solina string mk1 en MK 2 :-)
 
JX3P + PG200 ooit ingeruild voor een DX7. Nog altijd spijt... Geluid, looks en knopjes draaien zorgen dat er wel weer eens eentje deze kant op komt. Nu even geen plek voor. Eerst nog een D5 verkopen. Zal ik wel geen spijt van krijgen. Alhoewel... Toch een leuk bakkie dat aardig geluid kan maken.

DX7 later ingeruild voor een DX5. Uiteraard met een beetje bijbetaling.

DX5 + TG55 een jaar of zeven/acht ingeruild voor een clavinova CLP 950. Later een keertje een U3 piano naastgezet. Gaat niet weg. DX5 was een supersupersynth en maakte overal indruk. Heb nu beide verenigd in een TG77. Mis dat loodzware ding nog wel, maar komt denk ik niet meer terug.

Wil nog wel eens een D(5)50, JV en Juno erbij...
 
Back
Top