jandojando meldt zich aan

Ik heb geen problemen ervaren met de filterknop. Het serienummer kan ik niet terug vinden (wel serial maar dat begint met SB), maar er staat wel op dat deze in juli 2017 gemaakt is.

Nu schijnt er wat verschil te zijn in de sound, de Sub37 heeft standaard wat meer distortion dan de Subsequent37, waardoor de Subsequent wat cleaner klinkt.

Ik denk dat ik voor mijn doeleinden hier prima mee uit de voeten kan. Maar toch een beetje teleurgesteld in de shop dat ze blijkbaar het verschil niet kende of deden alsof.


IMG_20210618_112130.jpg
 
Ik heb geen problemen ervaren met de filterknop. Het serienummer kan ik niet terug vinden (wel serial maar dat begint met SB), maar er staat wel op dat deze in juli 2017 gemaakt is.

Nu schijnt er wat verschil te zijn in de sound, de Sub37 heeft standaard wat meer distortion dan de Subsequent37, waardoor de Subsequent wat cleaner klinkt.

Ik denk dat ik voor mijn doeleinden hier prima mee uit de voeten kan. Maar toch een beetje teleurgesteld in de shop dat ze blijkbaar het verschil niet kende of deden alsof.


Bekijk bijlage 3811252
Serial staat net boven de manufacturing date.
Ten minste, daar staat hij bij mij.
Welke shop was het?
Bijzonder dat ze een product uit 2017 nu als B stock verkopen.
Lijkt haast 'oude stock' ipv B stock.
Ik zou ze iig bellen dat dit niet klopt.

Als je geen problemen ervaart met de filterknop, is het inderdaad een kwestie van het geluid van de Sub vs Subsequent
De verschillen zijn minimaal (wat ik heb gehoord op YT), maar de sub overstuurt eerder. Dat kan een een plus- of een minpunt zijn. Net wat je graag wilt.
 
De shop is prosq.nl, ze verkopen veel B-Stocks

Ik heb ze laten weten dat ik niet de juiste heb ontvangen. Maar voel er niet zoveel voor om door het hele proces te gaan om hem terug te sturen. Dus ik laat het hier maar bij.

Ze hebben me korting aangeboden als ik nog wat bestel...
 
De shop is prosq.nl, ze verkopen veel B-Stocks

Ik heb ze laten weten dat ik niet de juiste heb ontvangen. Maar voel er niet zoveel voor om door het hele proces te gaan om hem terug te sturen. Dus ik laat het hier maar bij.

Ze hebben me korting aangeboden als ik nog wat bestel...
Ah ok.
Ik ken ze van naam, maar verder niet.
 
Back
Top