ms20 controller

Bazz

Stamgast
Lid sinds
5 augustus 2003
Berichten
163
Locatie
Utrecht
weet iemand of die ms20 controller die bij die legacy collection hoort misschien ook los te koop is? Gewoon als controller voor softsynths? Zo'n plastic bakkie moet toch niet al te veel kosten? En je kunt er leuk met spelen lijkt me....

en om nou bijna 500 euro uit te geven voor dat hele pakket vind ik ook een beetje omstreden..

groetjes
 
Waarom zou je specifiek de controller van de Legacy willen hebben? Dat is toch niet handig als je meerdere softsynths wilt aansturen met 1 controller?

Ik heb de controller wel 1 keer los te koop zien staan op een of andere 2dehands site. Ik weet niet meer wat de prijs was van het apparaat.

Ikzelf heb eventueel nog een Doepfer Pocket Fader te koop mocht je geinteresseerd zijn.
 
Nieuw levert Korg ze niet los van het Legacy pakket.
Tweedehands heb ik ze al een aantal maal gezien (zelfs al een keer op dit forum als ik meniet vergis).

Overigens sluit ik me aan bij Matthijs.
De MS20 controller is uitermate geschikt voor de MS20 software, al veel minder handig als Polysix controller en ronduit onhandig als algemene controller. De knoppen verzenden CC, maar deze liggen voor elke knop vast. Voor zover ik weet zijn de patchkabels en inplugpunten niet te gebruiken buiten de MS20 software.


groet

Tom
 
hmmm das dan weer jammer, ik dacht dat je die knoppen wel zelf zou kunnen benoemen voor elke softsynth
 
Voor zover ik weet zijn de patchkabels en inplugpunten niet te gebruiken buiten de MS20 software.

Daar krijg je ook gewoon MIDI uit. Als je 'm inprikt krijg je voor elk van de twee pluggen wat NRPNs. Maar of dat nou erg makkelijk te vertalen is naar andere software...

Maar verder sluit ik me aan bij de rest (en ik heb zelf de KLC): hij is weinig tot niet bruikbaar voor andere synths.

Oh, en Bazz, het is geen "plastic bakkie" hoor, hij is van metaal :D
 
Re: bij morel in veenendaal staat

Re: bij morel in veenendaal staat

Origineel geplaatst door VL7
de controller los te koop, zag ik op hun site:eureka:

Ja, maar krijg je bij Feedback niet voor minder ook de software erbij?

Iets van voor 225,- ofzo? Speciale aanbieding?
 
Ik snap niet helemaal waarom mensen een losse MS20 controller willen hebben. Hij functioneert maar half als je de bijbehorende drivers niet hebt en die drivers staan alleen maar op de officiele KLC cd.
 
nou, ik snap het ook niet

nou, ik snap het ook niet

maar daarom kun je nog wel een synthforumlid helpen :engel: :engel: :engel:
Ik heb het complete setje in ieder geval besteld, toch wel erg leuk!
En eindelijk een Wavestation die gemakkelijk te editen is.
:okdan:
 
Back
Top