• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

STUDIO dingetjes, Synths, K4 controller, Akai XR20, SE02, MS20 controller etc

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.604
Locatie
Scheveningen Beach
Beste luitjes,

Ik ben een beetje mijn studio aan het re-organiseren zodoende kan het volgende weg:

AKAI XR20 drummachine - waanzinnig coole drummachine heb er 2 dus een kan weg - heel veel coole geluiden, niet die cliche saaie 909 808 dance shit maar meer J Dilla hiphop georiënteerde sounds, crunchy sfeervol en met karakter. Ook een super eenvoudige interface, handleiding lezen hoeft niet, alles wijst zichzelf, echt heel veel lol om er mee te spelen. Zitten ook synth sounds in en een effects processor. Wordt niet meer gemaakt door Akai, ik vind dit zelf echt een van de leukste nieuwe drumcomputers van de afgelopen jaren... de workflow is zo superstrak 150 eurootjes

STUDIO ELECTRONICS / ROLAND SE02 analoge Minimoog clone met analoge delay, sequencer en veel extra modulatie mogelijkheden. Kompakt licht maar moddervette minimoog sound, ik gebruikte deze voor een US toer, er zitten wat krasjes op maar werkt verder helemaal goed - 300 eurootjes

MOOG UC2 CONTROLLER VOETPEDAAL voor bv moogerfoogers of moog synths 25 eurootjes

Electro Harmonix TUBE-Q Pedaal over the top parametrische buizen EQ met gigantische (gevaarlijk) zelf oscillerende mid SWEEP! Om je koude synths op te dikken 75 eurootjes

KORG MS20 USB controller zeldzame USB controller in Korg MS20 vorm, orgineel gemaakt voor de Legacy MS20 synth maar werkt perfect met iedere andere vst. Zowiezo een controller met heel veel knoppen, komt met patch kabeltjes, zit een grote MYSTERY SPOT sticker op de achterkant die kan je er altijd afhalen maar ik vind het dit ding alleen maar cooler maken ;)
150 eurootjes

STEREOPING KAWAI K4/K4R controller zwart model, knoppen controller voor je Kawai 150 eurootjes

ELektron ANALOG KEYS met grote coole zilveren wolf sticker erop, die kan je er altijd afhalen natuurlijk ;) 675 eurootjes

Verzenden is geen probleem, behlave de ANALOG KEYS wellicht dat vind ik een beetje tricky met dat keyboard of misschien lukt dat wel ik pak het goed in in bubblewrap - ophalen kan in Scheveningen
 
Heb ook nog een QUASIMIDI QUASAR gevonden die ik eigenlijk nooit gebruik, voor wat gaan die dingen tegenwoordig? Er zit een TRE expansion in schijnt hardcore gabber card ofzoiets 300 eurootjes?
 
De Quasar is gereserveerd

en de ELEKTRON ANALOG KEYS mag weg voor 600 eurootjes
 

Attachments

  • 20200914_103246.jpg
    20200914_103246.jpg
    56,1 KB · Bekeken: 130
Back
Top