waarderingsterren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ponchovogel

vers als belegen brood
Lid sinds
20 mei 2002
Berichten
75
Locatie
de straat bij jou om de hoek
.....die waardering die je voor je vraag of onderwerp kan krijgen wordt ie bepaald door een speciale commisie of eeh zit dat dan weer anders...?
 
rechtsonder kan je je waardering geven ..
toch ?
 
hoewel ik persoonlijk ooit maar 1 topic gewaardeerd heb. wel met 5 sterren... 'vrouwen' heette het...:)
 
Deze heeft er trouwens al vier...
Ik wist ook niet waar het op sloeg die sterretjes (had natuurlijk ook gewoon ff m'n ogen kunnen gebruiken) maar die gaan we in de toekomst wel gebruiken.
 
Ik hou van waardering! Ik ga eventjes vragen of die sterretjes iets duidelijker kunnen worden. Dat het duidelijkere het verschil te zien is tussen 5 sterren en 1 ster.
De donkere ster is bijna net zo licht als de lichte.
 
O ja, nou ik toch bezig ben. In bijv. de lijst met nieuwe onderwerpen staan in de 2e kolom ook allerlei vreemde tekentjes. Buttons met een kruisje, blauwe pijlen e.d. Kan ik daar wat leuks mee? Of wordt dat al ergens op de site uitgelegd?
:confused:
 
Origineel geplaatst door senso
Laat ik dan ook maar even met een domme vraag komen die ik eerst niet durfde stellen:
5 Rooie, witte, groene of gele sterren. wat is daar nou weer het verschil?

knipperende sterren van de regenboog dat zijn de administrators. gele sterren zijn de moderators. witte zijn de beginners. oranje zijn de verslaafden en groene zijn de 'Niet meer te helpen" leden.
 
Origineel geplaatst door senso
O ja, nou ik toch bezig ben. In bijv. de lijst met nieuwe onderwerpen staan in de 2e kolom ook allerlei vreemde tekentjes. Buttons met een kruisje, blauwe pijlen e.d. Kan ik daar wat leuks mee? Of wordt dat al ergens op de site uitgelegd?
:confused:

Ik zou =zeggen klik er eens op en zie wat er gebeurt.
 
Origineel geplaatst door Twin-x

oranje zijn de verslaafden en groene zijn de 'Niet meer te helpen" leden.

hmmm...ik heb er dus naast :biertje: en :peukie: en :koffie: officieel nog een verslaving bij=( =(

maar ik kan evt. nog geholpen worden , zie ik!!
 
Origineel geplaatst door Twin-x


knipperende sterren van de regenboog dat zijn de administrators. gele sterren zijn de moderators. witte zijn de beginners. oranje zijn de verslaafden en groene zijn de 'Niet meer te helpen" leden.

En rooie dan? ik heb rooie namelijk...hoor ik er niet meer bij? =(
 
Origineel geplaatst door Twin-x
rood is momenteel in de ontkennings fase ;)

Ik zit helemaal niet in een ontkennende fase! ;)
 
Voor de duidelijkheid: Ik bedoel de sterren bij een thread.

p.s. De sterren onder je nick zeggen niets over de waardering. Ik heb immers vijf sterren.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
p.s. De sterren onder je nick zeggen niets over de waardering. Ik heb immers vijf sterren.

maar wat zeggen die dan wel?

equate
 
Het aantal posts.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top