n00b in n00d

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Joris

Nieuwkomer
Lid sinds
10 juli 2002
Berichten
2
Locatie
Dordrecht
stel he stel:

ik maak al een tijdje muziek, en ik dacht zo dat het toch wel eens tijd wordt om een iets aan te schaffen, alleen ik weet niet wat voor iets. een iets synth, een iets sampler, een iets drumcomputer, een iets lampje voor bij het lezen... ;)

ik maak nu progressive house met reason, de geluiden van de soundbank zijn de basis voor de drums, dus ik dacht dat het beste wat ik kon aanschaffen een iets synth zou zijn... (minimoog mmm)

graag zou ik van jullie, als experts op het gebied van dit soort dingen een beetje ideetje willen horen...
 
koop een synth een sampler of een groovemachine
zou ik zeggen
ga naar de winkel
speel met wat apparaten en zoek uit wat je het prettigst vindt

verder kun je heeel veeel vragen zoals deze vinden op dit forum en ook nog veel meer antwoorden

het blijft dat iedereen zo zijn eigen idee hierover heeft
 
mijn house hit in 10 stappen...dat klinkt echt heel erg fout

zeg maar rustig mijn house hit in 5 jaar ervaring
 
een flinke Pentium PC met minimaal 32 MB RAM, inclusief (Soundblaster)-geluidskaart
schrik niet, een budget van minstens f10.000,- voor de aanschaf van de benodigde hard- en software + accessoires (beschouw dit maar als een investering in je toekomst)

Whahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een grap.

Je moet wel 10000 in software investeren maar je geheugen en geluidskaart mogen minimaal zijn. WTF. Ik lach me dood om deze site.

oeps kan beter uitkijken straks is ie van een lid hier :erm:
 
Ik bied miojn excusses aan het is inderdaad een goede noob site. Ik vat de 10000 en soundcard verkeerd op. Hij gebruikt deze voor midi alleen. En het opnemen van een song dan
 
hahaha..... foute site! :gaap:

maar er zit wel een kern van waarheid in... :erm:

uhm.. whatever
 
Origineel geplaatst door Twin-x


Whahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een grap.

Je moet wel 10000 in software investeren maar je geheugen en geluidskaart mogen minimaal zijn. WTF. Ik lach me dood om deze site.

oeps kan beter uitkijken straks is ie van een lid hier :erm:


Dit is inderdaad erg leuk! alsof je in 2dagen een house hit hebt :okdan:
 
Ik ben gelukkig niet de webmaster van die site, maar er staat wel een beetje uitgelegd hoe de handel in elkaar steekt.

Maar het belangrijkste is toch originaliteit en creativiteit !
 
slotje bamse :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top