Goede Studio monitors??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja deze:
bb5ban.jpg


Maar 19.000 dollar per paar.

Maar ff serieus. Je vraag is te vaag en te breed.

Wil je actief/passief?
Wat is je budget?
Hoe groot is je ruimte?
Wat voor muziek maak je?
 
Zelf heb ik al een versterker dus passief is voor mij goed zat..:) Hoger dan € 800,- ga ik niet..:(
Mijn ruimte is ongeveer 6 bij 4 meter..
Maak zelf Progressive Trance/Techno muziek...
 
prijs per paar:

Spirit Absolute II - 455
Tannoy Reveal - 425
Alesis Monitor one - 400
 
Spirit Absolute Zero of Spirit Absolute II is die om aan te raden??
 
Ik heb zelf mijn Tannoy passive Reveals bij www.eiland.nl gehaald voor een bedrag van € 340,-- per set.
 
Origineel geplaatst door Digimod
prijs per paar:

Spirit Absolute II - 455
Tannoy Reveal - 425
Alesis Monitor one - 400

455 Euro voor de Spirit Absolute II ?? kreeg je er een gouden doos bij ofsow ?? das echt veeelste hoog !
Ik heb ze voor 345 gekocht voor een paar !!
 
Ik heb zelf de Absolute 2 en het zijn echt wel goede monitors voor een betaalbare prijs.

absolute2.gif
 
OK, even zeiken hoor.

Dit onderwerp is al heeeeel vaak behandeld en wordt hier ook gezegd. Toch gaan mensen door met blaten en geven nog een IMO fout antwoord ook nog. In ieder geval geven ze een antwoord wat niet echt op de orginele vraag slaat.

Maar eh, als ik naar die kitlist van de vraagsteller kijk past er wel een van die minder dure modellen bij. Het past bij je setup en budget. Dus die absolute's,M-audio, of Behringer spul. En ga eerst maar eens luisteren naar een paar van die speakers. De meeste betere muziekzaken hebben ze wel staan.
 
Met fuse eens... kijk eerst in de vorige threads en vraag dan alleen info die in die threads niet staan of die op je eigen setup slaan.

Dat maakt de vervuiling minder. We zitten hier niet op 50 "Wat is een goede monitor" threads te wachten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top