Waar krijg je je track / sound ideeën?

Waar krijg je je track / sound ideeën?

  • Onder de douche

    Stemmen: 3 3,6%
  • In bed

    Stemmen: 14 16,9%
  • In de auto, bus, trein

    Stemmen: 16 19,3%
  • Op het toilet

    Stemmen: 1 1,2%
  • Achter m'n gear

    Stemmen: 31 37,3%
  • Anders nl.

    Stemmen: 18 21,7%

  • Totaal aantal stemmers
    83
Ik heb nogal vaak last dat ik in bed soms de meest briljante ideeën heb. Alleen ik ben niet zo iemand die opstaat en ze opschrijft. Maar vaak als ik een project heb of met een nummer bezig ben ik later in bed alles weer opnieuw beleef en bedenk. Creativiteit is vrij hoog in mijn bed! (Geen grappige opmeringen aub!?)

Eric :-)
 
Origineel geplaatst door Cubik_Planet
Ik neem tegenwoordig altijd een klein memo recordertje mee.... want ik had altijd goede ideeen als ik meer dan 100km van mijn gear verwijderd ben.... met de memo recorder kan ik het zo ff snel opnemen en thuis meteen uitvoeren.....

Kost niet veel maar wel zeer effectief!!! :geslaagd:

Cubik Planet........
Slim idee... wat ik laatst een keer deed was met m'n mobiel naar m'n eigen nummer bellen en dan op me voicemail het melodietje in-neurien. Alleen stond ik op het station en er kwam net een trein binnen... resultaat: er was niks van te horen =( . Weer een hit down the drain.
 
ik krijg ideeen (die ik meestal toch niet uit kan werken) als ik naar andere muziek luister, meestal achter de comp dus
 
Anders, nl: All of the above.

Verder ook als ik platen ga kopen, of (al dan niet op m'n kamer) aan 't draaien ben. En natuurlijk in clubs, maar daar is weer het nadeel dat ik 't idee de volgende dag weer vergeten ben. Een klein dictafoontje zou m'n volgende gear-aankoop moeten zijn; is z'n geld dubbel en dwars waard als je daardoor ideeen beter onthoudt. Jammer dat de iPod geen mic heeft...
 
Leven

gr
Snah
 
Back
Top