Waar krijg je je track / sound ideeën?

Waar krijg je je track / sound ideeën?

  • Onder de douche

    Stemmen: 3 3,6%
  • In bed

    Stemmen: 14 16,9%
  • In de auto, bus, trein

    Stemmen: 16 19,3%
  • Op het toilet

    Stemmen: 1 1,2%
  • Achter m'n gear

    Stemmen: 31 37,3%
  • Anders nl.

    Stemmen: 18 21,7%

  • Totaal aantal stemmers
    83
Ik zit veel in de auto, dus daar krijg ik vaak ideëen. Echte inspiratie vind ik toch wel in de Amsterdamse clubs.
 
Maakt niet uit waar, als ik maar veel en veel te ver van m'n apparatuur verwijderd ben :(
 
Overal..
 
Maakt niet uit..

Maakt niet uit..

Op veel plaatsen eigenlijk.. soms in bed.. dat ik de hele nacht niet kan slapen van alle deuntjes die in mijn kop rondspoken. Maar ook in het bos (vogels!).. op 't werk.. ehh.. overal dus eigenlijk.
 
ik krijg alleen ideeen over tracks als ik mijn schoenveters aan elkaar bind en ineengedoken onder een fel brandende roodgetinte TL-buis zit, zwaaiend met een MacDonalds vlaggetje en knarsend met mijn tanden.

ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat inspiratie overal toe kan slaan... :doei:
 
Van krakende geluiden en blub (WC?) sounds die probeer
ik dan met m'n synths na te bootsen.
 
Ik krijg wel eens ideëen van de rhytmische geluiden die de machine op mun werk produceert. Maar meestal ben ik ze thuis weeral vergeten;{
 
Origineel geplaatst door ZmokE
Ik krijg wel eens ideëen van de rhytmische geluiden die de machine op mun werk produceert. Maar meestal ben ik ze thuis weeral vergeten;{

Zo van; "Opeens heb je het, je wordt conducteur!"
 
Ja, maar dan in gebroken grauw:confused:
Maar, er zijn toch wel meer nummers die gebasseerd zijn op, en gebruiken maken van industriële geluiden?
Ik werk met machines die gebruik maken van perslucht en pneumatische cilinders en dergelijke, en daar hoor je soms best wel leuke drumloopjes in....Uuuhm, een beetje fantasie is dan ook wel op zun plaats hoor.
 
Laatst gewijzigd:
Als ik door de bossen loop en langs weilanden, of als ik aan de waterkant zit met een blowtje.

Op mijn werk dus:)
 
whahahaha! zekers!

ikke meestal in de tram, best zuigend want dan zit je een beetje een break te "beatboxen" en dan zit iedereen je weer zo aan te kijken van "...waar is hij uit ontsnapt?"
 
Ik neem tegenwoordig altijd een klein memo recordertje mee.... want ik had altijd goede ideeen als ik meer dan 100km van mijn gear verwijderd ben.... met de memo recorder kan ik het zo ff snel opnemen en thuis meteen uitvoeren.....

Kost niet veel maar wel zeer effectief!!! :geslaagd:

Cubik Planet........
 
Back
Top