SOUNDCLOUD Abonnementen...

ano220424

Dismembered
Dismembered
Lid sinds
10 oktober 2002
Berichten
5.702
Krijg ik dus een eerder onvriendelijke mail met 'WARNING' van SoundCloud waarin men zegt dat een aantal tracks op mijn SoundCloud pagina onzichtbaar zijn gemaakt omdat mijn upload limit is overschreden...
En SoundCloud stelt mij voor om een Next Pro lidmaatschap en unlimited uploads af te sluiten...
Waaaaat? Ik betaal al 2 jaar op rij het duurste NEXT PRO lidmaatschap.
Ja, mijn betaaldatum is net verstreken (14/11) maar misschien was een vriendelijke mail om mij te herinneren aan de vervaldag van mijn lidmaatschap ook een optie geweest.
En waar haalt SoundCloud het lef om tracks onzichtbaar te maken waarvoor ik al 2 jaar op rij heb betaald ???
Voor mij is de oplossing heel eenvoudig: Soundcloud -> KISS MY *SS.
Geen 99$ per jaar meer en opzouten met die handel!

Sorry dat ik Synthforum effe misbruik om mij ongenoegen over Soundcloud te ventileren.
Alternatieven?
 
Laatst gewijzigd:
Herinnering had inderdaad wel netjes geweest.. beetje raar dat dat niet is gebeurd.. (in je spam box?)
 
En waar haalt SoundCloud het lef om tracks onzichtbaar te maken waarvoor ik al 2 jaar op rij heb betaald ???
Ik erger me vooral aan die reclames terwijl ik 3 euro per maand betaal voor monthly pro, 99 euro per jaar is wel erg veel. Formeel is het natuurlijk zo dat als je niet betaalt je teruggeschaald wordt naar de gratis versie en als je dan je upload hebt overschreden moeten ze wel wat doen om hun business overeind te houden.
 
Dus je hebt niet betaald waardoor je abo is teruggeschroefd, wat weer wordt hersteld als je betaalt.

Je kunt je maar ergens druk over maken.
Het gaat voornamelijk over het niet van tevoren even waarschuwen, vermoed ik.
 
Het gaat voornamelijk over het niet van tevoren even waarschuwen, vermoed ik.
Tja, misschien in de spambox, misschien heeft 'ie 'unsubscribe' gedaan van marketing emails en is 'verleng nu!' geclassificeerd als marketing, misschien auto-renew expres uitgezet om niet verrast te worden door kosten, misschien een foutje van SC. Normaal gesproken is het in het belang van een aanbieder om klanten te informeren dat een termijn afloopt, want dat leidt tot hernieuwing en dus inkomsten. Lijkt me dan ook geen boze opzet van Soundcloud, wat hebben ze ermee te winnen? Reflexmatig in de houding springen dat de aanbieder je willens en wetens een naaistreek probeert te leveren zegt vooral wat over diegene die dat roept denk ik dan maar.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb dat abo onlangs opgezegd. Best duur eigenlijk, ooit in een opwelling aangeschaft en vervolgens liep het automatisch door.
De voordelen? Meer uploads mogelijk, nieuwe versies van tracks uploaden en uitgebreide stats zien. En vast nog wat meer, maar daarvoor ga ik 't niet meer betalen.
Heb eens omgerekend hoeveel ik met Soundcloud monetization zou verdienen op m'n best draaiende account, maar voor die 30 dollar per jaar is dat ook niet de moeite waard, ben je nog steeds 69 kwijt haha... Daarnaast moet je ook nog 's US tax forms gaan invullen....
 
Back
Top