MatthewleBlom - Bowling Star

Knap,misschien een sneller tussenstukje in majeur smijten, van ik heb nog hoop om te winnen, een kleine variatie om het nummer boeiend te houden.
 
Een potje bowlen verliezen hakt er aardig in bij je als ik het zo hoor? ;)
In ieder geval een heel gevoelige track met mooi ingetogen gitaarspel.
 
Met zo'n pianospel heb je me al, Jan Akkerman gitaartje d'r bij, maakt het af.
 
Wat een prachtige muziek... heel gevoelig gitaarspel dat jouw bowlingverlies in mijn ziel snijdt... ik voel je pijn... ik voel je pijn... maar wel een stem voor deze mooie track.
 
Hij is bijzonder treurig, da's knap, als je denkt dat het toppunt van treurigheid bereikt is, wordt het nog wat treuriger.

 
Pfoe die piano en gitaar smelten mooi in elkaar zeg, wat een emotie druipt er uit de speakers :okdan:
 
Sorry je kan veel beter. Terug naar de tekentafel en nu zonder tranen. Het zelf gekozen lot. je snapt nu waarom mensen gaan “drinke’•
 
Mooi troosteloos onbestendig (positief bedoeld :) ), klinkend als een druilerige herfst middag vol verveling (als beeld wat ik erbij heb dus, NIET de muziek die verveeld ;). Die melancholische gitaar doet ’t ‘m wel in 't totaalplaatje.
Qua mix klinkt het nog een beetje dof. Ergens rond de 200-500 hz hier en daar wat terugdraaien?
 
1705578872556.png

:D

Ontzettend lekkere gitaarsound, heel mooie melancholische track. Jammer dat er zo'n trieste gebeurtenis aan vooraf heeft moeten gaan voordat je dit uit de mouw van je bowlingshirt kon schudden. Voor mij een "Mark it ten!"
 
Wow Blom, ik herinner me nog een track van jou een paar jaar geleden die zo vol blomtuning zat dat het klonk alsof je een LP die in de zon had laten liggen bobbelen op een platenspeler met een slap elastiek in plaats van aandrijfband had gelegd en nu dit. Mooie melodieen, prima gespeeld, goed gemixt, alsof je hier in de kamer staat met je gitaar. Het wordt nog eens wat! :okdan:
 
zoals ik elk jaar wel n keer schrijf, je hebt prutsers zoals ik, en je hebt muzikanten zoals jij :D
ik verlang naar nog n 2e laag gitaar die er net wat over speelt, wat langer. Ik hoor t er zo over in mijn hoofd (overkomt me (te) weinig)
 
Lekker luister muziek. Vind het niet zo dramatisch als je het beschrijft. Vind die blues gitaar lekker! Goed gedaan!
 
Sowieso knap dat je je verdriet durft te delen. Je stelt je kwetsbaar op, en dat kan hier. Het is een veilige omgeving. Tot boven mijn post in elk geval. Ik kan me namelijk niet aan de indruk onttrekken dat je je verhaal gebruikt om stemmen te binnen te hengelen. En dat trek ik heel erg slecht. Zonder zo'n trieste ervaring was het je namelijk vast niet gelukt om zo'n geweldig stuk muziek uit te poepen :okdan:.

Blom en toegankelijkheid. Twee fenomenen die zelden bij elkaar komen zonder on.
 
Ik las nog eens door mijn eerste aantekeningen, toen ik alles (in ruim een week) via de player luisterde.
En deze sprong er wel zo uit dat ik nog een keer heb geluisterd (na de contest?,... ja!).

Ik schreef toen: 'Wow, past zo in War of The Worlds'.
Kreeg toen troosteloze beelden van Thunderchild die net was gezonken, lege Londense straten en red weed dat overal overheen groeit. Diep treurig.
Ik had toe nog niet gelezen dat je een veel traumatischer ervaring had gehad tijdens het bowlen.
 
Back
Top