NGNS - Maiden Voyage

Coole trip, je voelt de spanning opbouwen, aan het eind zou de track best door kunnen knallen in een dikke tunnel techno vibe :)
 
Zou goed passen in een spannend level van een videogame. Goeie mix, ik heb itt anderen niet zo'n probleem met de panning. Behouden vaart!
 
Ik vind de gebruikte sounds en melodieën goed gekozen en het hypnotiserende gekabbel staat me ook wel aan, al mis ik wel iets van human touch/swing, het is allemaal erg vierkant, quantized en rechtdoor. De mix kan wel echt een heel stuk beter, het klinkt mij allemaal wat dof en platgeslagen in de oren met veel te veel reverb. Op sommige stukken loopt het dicht wat het onprettig luisteren maakt, vooral naar het einde toe met die swells.
 
Echte dark undeground track voor in een donkere grot alwaar (te) veel drugs worden gebruikt en veel rook hangt.
 
Ik ben totaal vergeten hoe het klinkt, maar moest bplots aan de band !!! (spreek uit 'chik chik chik' dacht ik) denken. Daar ben ik op sneeuwreis mee in slaap gevallen op de bus. On repeat.
Een hele trip!
 
Heerlijk dat stereobeeld. Het houdt mijn brein bezig terwijl het verloop van de track an sich niet heel verrassend is. Typisch gevalletje van context- en tijdsafhankelijke muziek. Over de mix is al het nodige gezegd... Er zit voldoende potentie in de track om de tips in deze discussie erin te gaan verwerken lijkt me.
 
Hm ja hier wordt ik onrustig van.. Op de een of andere manier werkt de mix denk ik niet voor me, maar het nummer op zich heeft wel iets boeiends. Beetje te veel galm en te rommelig denk ik
 
Back
Top