KAOSKAOS - Zwart

Mooi en rauw! Goeie mix ook, zowel technisch als van elementen die ik zo 1, 2, 3 niet kan plaatsen maar toch allemaal bekend klinken :)
 
Leuk gemaakt, de vocals zijn zeer goed en lijken ergens over te gaan. Er had voor mij iets meer variatie in de drums gemogen, prima nummer.
 
Heel, heel gaaf! Tof om je een keer in het Nederlands te horen zingen, gaat je goed af. Goeie tekst en mooi koortje er bij ook. Misschien wel het beste werk van wat ik van je ken, erg goed. In ieder geval mijn favoriet van de contest dit jaar.
 
Originele inzending, rauwe vocals doen een beetje denken aan Huub van der Lubbe maar dan verder naar het zuiden. De gitaar ligt er niet helemaal lekker in qua timing. Niet mijn ding qua stijl maar zeker leuk gedaan.
 
Cool dat dit erbij zit. Ben helemaal geen fan van Nederlandstalig, maar dit irriteert mij niet. 😁 Cool om de Streichfett eens te horen. Die melodie ermee is treffend, maar blijft een of andere manier te statisch. Alsnog knap gemaakt en klinkt lekker in den oren.
 
Uiteraard moest ik ook aan Huub van der Lubbe denken. Mooi. De strijkers is duidelijk een smaakdingetje. Ik ben geen fan. Ik weet niet of het de sound is of de manier waarop het gespeeld wordt (of een combi). Drums hadden van mij iets rauwer gemogen, in lijn met je stem. Backing vocals zijn ook smooth. Bijzondere contrasten.
 
Back
Top