KAOSKAOS - Zwart

Dit is veel beter dan de meeste meuk wat er tegenwoordig op Radio2 gedraaid wordt. Straf dat je zoiets op een forum dat eigenlijk voor amateurs en liefhebbers tegen moet komen.
En inderdaad: de vocals zijn echt perfect gemixed :halleluja.

Stem.

:doei:
 
Echt cool.
Electro meets folk.
De strijkers vind ik wat minder maar de opbouw en compositie werken wel.
Vooral de zang maakt hem af.
 
Goeie vocals inderdaad! Ze zijn zo krachtig dat ik de rest van de instrumenten er een beetje bij vind wegvallen qua energie; hoe zou het zijn om dit met een live-band te spelen? Ik denk dat je er dan heel veel energie in kunt stoppen.
 
Top stem, ik hou er van. Echt, puur beetje rauw, backing vocals hadden niet gehoeven.. allen jou stem en de track was in mijn ogen authentieker geweest en minder commercieel.
Dus denk dat het tijd is voor dat solo platen contract en je maatjes dumpen :D
 
eindelijk weer een liedje!
deze hoor ik na een flinke hoeveelheid minuten lusiteren naar instrumentele inzending (waar ook hele goede bij zaten hoor! daar niet van), maar dit was dan ineens toch wel lekker fris.
het past allemaal lekker, melodieus, sfeervol... pakkend.
als ik er iets op moet zeggen - dat acid achtige geluidje word op een gegeven moment wel wat saai-ig,
maar smaken verschillen... want ik vond die strijkers (hier eerder bekritiseerd) dan best wel weer leuk.
al met al vond ik het best lekker wegluisteren... main vocals heel goed.
backing vocals - ongepolijst, maar paste er prima bij.

:okdan:

edit; ik lees net streichfettt... dat verklaart de strijkers... :D ... die vind ik ook leuk klinken, ik gebruik die (de vst versie) best veel!
 
Top stem, ik hou er van. Echt, puur beetje rauw, backing vocals hadden niet gehoeven.. allen jou stem en de track was in mijn ogen authentieker geweest en minder commercieel.
Dus denk dat het tijd is voor dat solo platen contract en je maatjes dumpen :D
Ik ben meestal solo of duo op pad , niks te dumpen hiero ;) Maar zoals Ripsaw zegt zou ik best met een band (heel orkest eigenlijk) willen doen lijkt me ook gaaf
 
Hulde voor je zang, klinkt authentiek en simpele maar goede tekst, backing vocals er goed bij.
Dit is geen muziek die ik normaal gesproken draai maar kan me goed voorstellen dat dit op een Nederlandstalige zender het misschien wel goed kan doen.
Als kritische SF luisteraar vind ik wel dat je in het instrumentale deel iets meer had kunnen doen maar bij elkaar kan ik 'm wel waarderen!
 
Back
Top