e-Gloomy-nations - Music Makes Me

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.125
Locatie
België
Muziek doet vanalles met je: het heelt je DNA, maakt je optimistisch, enz.. Kwantummatig (en dan spreken we bvb over The Law Of Attraction), is het zo dat de trillingen, de frequenties die vrijkomen bij het luisteren van je favoriete muziek een bepaalde werkelijkheid zullen bouwen. Bewust zal je wellicht niet vlug worden van deze realiteit, maar sub-atomair vindt er vanalles plaats.
Dus ja, Music Makes Me... de rest kan iedereen voor zich invullen.

Ik hoop dat jullie wat kunnen genieten van de positieve vibraties die deze track uitzendt, en ik wens jullie allemaal veel succes met de contest.

En allemaal een prettig einde van 2023 :)

Gloomy


 
Voor jou doen is ie best netjes en clean. Een van je toegankelijkere werken.
Daar bedoel ik helemaal niks mee, dat stel ik alleen maar vast :)

Wel die typische gloomy saus erover waar de verschillende elementen over elkaar heen duikelen om hun plekje in de muziek op te eisen. Ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven... :D
Ik bedoel dit allemaal zeer positief, want zoals ik al eens eerder zei creeer je hiermee echt een eigen (herkenbare) stijl en dat vind echt knap.

Verder heeft het nummer inderdaad een positieve vibe. Goed bezig!
De beste wensen voor 2024. Lekker blijven maken, lekker blijven delen.
 
Waar haal je toch altijd jouw inspiratie vandaan ... ongelooflijk. Ik vind het een erg speciaal en eigenzinnig dingetje en ik kan niet onmiddellijk benoemen wát het is, maar het toverde in ieder geval wel regelmatig een glimlach op m'n gezicht (iets wat me afgelopen jaar zelden is voorgekomen :().

:doei:
 
Hey dat is leuk om te lezen, dank je wel @Danny ! Mijn inspiratie haal ik uit alles, dus alles wat de Kosmos, het Universum te bieden heeft... en dat is veel, lol :)

Ik kan ervoor zorgen dat het hele jaar door een glimlach op je gezicht staat. Stuur me gewoon een pm'metje met wat er feitelijk misloopt.

Thnx again :)

Gloomy
 
Leuke track, wat meer poppy, wat minder chaotisch dan je ander werk maar hier en daar springt er toch wat chaos uit, zoals de square pluck (?) hier en daar die wellicht wat overheerst, maar het mag de pret niet drukken.
 
Sinds lang hoor ik weer een track van Gloom. En voor de eerste keer hoor ik net iets minder 'stress arrangementen', zodat het voor mij nog aanvaardbaarder wordt. ;-)
Sterk dit. I like it very much. Ik kom nog bij je terug als ik wat meer tracks heb beluisterd...Succes man !
 
Je weet het eh.

En jazeker. Nog steeds hoor.

M'n favoriete Gloomy-track. Kop en schouders.

(Maar dus ook nog steeds een tik op je vingers voor die autotune. Foei :D)
 
Sinds lang hoor ik weer een track van Gloom. En voor de eerste keer hoor ik net iets minder 'stress arrangementen', zodat het voor mij nog aanvaardbaarder wordt. ;-)
Sterk dit. I like it very much. Ik kom nog bij je terug als ik wat meer tracks heb beluisterd...Succes man !
Hey @sKeLeTvM indeed long time no see man :) Fijn dat je nog eens langsspringt en zo'n mooie commentaar nalaat. Waarvoor bedankt uiteraard.
Nou ik ga me voornemen om wat meer toegankelijke muziek te maken in 24. Maar momenteel heb ik andere prioriteiten, zoals het optimaliseren van 460+ video's op mijn YT-kanaal.

I'll be back too :)

Gloomy
 
Je weet het eh.

En jazeker. Nog steeds hoor.

M'n favoriete Gloomy-track. Kop en schouders.

(Maar dus ook nog steeds een tik op je vingers voor die autotune. Foei :D)
Hey @stoter , ja yo, kwestie van smaak zeker? Dan zou ik in principe heel die sample eruit moeten halen.. Mmm, too late :)

Kop en schouders, waauw, thanks mate!

Gloomy
 
meestal is van een muziekstuk de tekst sterk bepalend voor wat je er van meekrijgt, positief of negatief. helaas kan ik niks verstaan. mss ff toevoegen aan dit draadje. verder is het al vaker gezegd: toegankelijker, maar wel nog steeds gloomerstijl.
 
Meer ingetogen en meer focus maar nog steeds een typische Gloomy track waarbij de verschillende en soms rommelig lijkende elementen op een of andere mysterieuze manier toch wel in elkaar passen. :okdan:
 
Positieve vibes krijg je zeker van dit nummer! Beetje weird, maar ik kan het wel pruimen ;) Tof dat je zo creatief met dit soort sounds een beheerste compositie kunt neerzetten.
 
Back
Top