e-Gloomy-nations - Music Makes Me

Tot 1.50 ben ik in de war, na 1.50 ben ik ineens uit de war en klopt ie voor me.... heel vaag deze ervaring :)
 
Niet dat ik alles bij hou maar voor mij gevoel ben je de laatste jaren echt gegroeid in compositie en beheersing van je gear of het nou hard of software is weet ik niet maar knap gedaan!
Software en samples, lieve gast. Dank je wel man, is erg fijn om te lezen. @MstrFX
 
Gave track hoor Jan, het lijkt alsof er meerdere tracks door elkaar spelen en toch als 1 geheel aan elkaar gelijmd is. Het is echt een "Gloomy" track in zijn beste vorm, deze keer ook niet te druk voor mijn hersenpannetje dus zeer geslaagd!
Oh, dank je wel @Jason31 , doet heel erg deugd om te lezen :)
 
Tot 1.50 ben ik in de war, na 1.50 ben ik ineens uit de war en klopt ie voor me.... heel vaag deze ervaring :)
Haha, super @rubbah vage ervaringen, ja dat heb je wel als je naar Gloomer2000 luistert, lol :)
 
Geen gangbaar nummer, maar ik hou daar juist van. Het klopt gewoon allemaal, echt knap gemaakt. Klinkt ook super op m'n hoofdtelefoon. VET!!!
 
Leuke allemaal. grave geluiden en technisch heb ik geen opmerkingen.
Maar ik weet niet goed wat ik met dit nummer moet doen ;-)
Ik kan hier niet op fietsen, lopen of zwemmen (minimum vereiste voor mij blijkbaar tegenwoordig), ik kan dit niet opzetten op de vrijdag griddle avond hier met mijn US vrienden, en ik zie mij er ook niet direct op dansen...
Ik ga het in de playlist voor in den auto steken, eens proberen. Ik kom hier mss nog op terug!
 
Geen gangbaar nummer, maar ik hou daar juist van. Het klopt gewoon allemaal, echt knap gemaakt. Klinkt ook super op m'n hoofdtelefoon. VET!!!
Hey @seyor super commentaar, dank je wel man. Nee, ik maak geen/niet veel gangbare nummers blijkbaar :) Thnx man!

Gloomy
 
Ik kan hier niet op fietsen, lopen of zwemmen (minimum vereiste voor mij blijkbaar tegenwoordig), ik kan dit niet opzetten op de vrijdag griddle avond hier met mijn US vrienden, en ik zie mij er ook niet direct op dansen...
@The Big Ear LOL :) Je hebt volledig gelijk. Ik denk dat het gewoon luistermuziek is.

Ik ga het in de playlist voor in den auto steken, eens proberen. Ik kom hier mss nog op terug!
Leuk man, ik kijk hier zeer naar uit :)
 
Gloomy aan de glitch! wel tof gevonden met die vocal, stuwt lekker. Mooie vibes, break op 1.40 ook. Goed gedaan man!
 
Origneel, lekker eigenzinnig. Ja, positive vibes inderdaad. Apart ritme/flow. TOFFE TRACK!:halleluja
 
Gloomy aan de glitch! wel tof gevonden met die vocal, stuwt lekker. Mooie vibes, break op 1.40 ook. Goed gedaan man!
Dank je wel @Eclectic !! Heel fijn om te lezen :)
 
Wel creatief. Off beat basje is leuk. Ben meer fan van wat je ander werk. Denk vooral de auto tune wat het niet voor mij doet.
Hey @Ytse , dank voor je commentje man. Meer fan van mijn ander werk? Haha, da's leuk om te horen :)
 
Origneel, lekker eigenzinnig. Ja, positive vibes inderdaad. Apart ritme/flow. TOFFE TRACK!:halleluja
@NGNS hey, leuk man, dank je wel, van harte!! :)
 
Zo, ik kwam net uit de Droomsfeer. Mijn hersenen kraakten en moesten acclimatiseren. Heb 'm 2 x moeten luisteren om 'm enigszins te begrijpen. 18 lagen in 3 minuten, knap! Zo kort voelt het niet! Complex, gek, en toch in harmonie. Het enige onprettige is die Autotuned Mocro op de achtergrond.
 
Begint wat ruw maar bouwt zeer mooi uit op inderdaad een herkenbare stijl, alles duikelt over elkaar maar houd elkaar op dezelfde manier in balans, de vocalen vragen je aandacht maar zijn haast onverstaanbaar wat een interessant effect heeft, de muziek gaat daar goed mee.



Mooi gemaakt👍🏻
 
Ik krijg altijd het verwijt dat mijn tracks te glad klinken. Daarom kan ik hier denk ik helemaal niks mee 😁 De synths rammelen, het ritme wringt en ik hoor geluiden die ik niet mooi vind. Heel veel mensen vinden het wél prachtig dus bij deze mijn coming out: ik heb er totaal geen verstand van 😄

P.S. Deze sla ik voor nu even over, misschien landt hij later nog.
 
Superdik weer, ik begrijp niet hoe je het voor elkaar krijgt super origineel en vet te gelijk. Very nice! :okdan:
 
Back
Top