Wie heeft dit ook?

Seva Randeep

Music & sounds
Lid sinds
13 januari 2008
Berichten
454
Locatie
Roermond
Ik heb gemerkt dat bij muziek maken niet constant is. Ik heb tijden dat ik er niet mee bezig ben en tijden dat ik er veel mee bezig ben en er zelfs geld investeer. In de zomer en najaar ben ik niet zo heel erg actief, maar zo gauw het buiten guurder weer begint te worden, begin ik weer creatief te worden :-)

Wie herkent dit?
 
Bij mij ligt het er vaak aan of ik op dat moment ergens anders mee bezig ben...
Vaak een game waar ik me even volle bak in stort. Kan zomaar een paar weken van mn tijd opslokken waarin ik minder muziek maak.
 
Bij mij ligt het er vaak aan of ik op dat moment ergens anders mee bezig ben...
Vaak een game waar ik me even volle bak in stort. Kan zomaar een paar weken van mn tijd opslokken waarin ik minder muziek maak.
Herkenbaar :-)
 
Ik herken dat wel. Ik ben van mei - september met heel andere dingen bezig, lekker buiten rondrennen. Ik blijf wel ideeën opschrijven, wat dingen opnemen, maar begin daar pas in oktober serieus werk van te maken. In februari, maart valt dan alles op zijn plaats, en hoop ik een zomerhit te pakken te hebben 😃
 
Ja, met 30 graden is het niet uitnodigend om in de studio te gaan zitten, als het zonnetje schijnt ga ik ook graag even naar buiten wat fietsen of wandelen bijv.
Maar met wat kouder weer of een grijze lucht dan vind ik het heerlijk.
Op de een of andere manier naast de temperatuur heeft het ook met de sfeer te maken die dan ontstaat.
Ik heb wel 'ns bedacht dat als ik bijv in Schotland of Noord Scandinavië zou wonen ik 3 x zoveel in de studio zou zitten.
 
Back
Top