[Hardtechno] Deep Learning RMX

Dit is bijna Schranz, ik hou van Schranz maar daar is ie te simpel voor. Ik wachtte tevergeefs op wat stuttering, glitching, gepiel met de cut-off, enz... Mix en master is prima.
 
Dit is bijna Schranz, ik hou van Schranz maar daar is ie te simpel voor. Ik wachtte tevergeefs op wat stuttering, glitching, gepiel met de cut-off, enz... Mix en master is prima.
Schranz is wat ik de afgelopen 15 jaar maakte, alleen is dat wel een genre die sinds de corona crisis volledig is overlopen door een nieuwe hardtechno sound. Uiteraard met voor- en nadelen.
 
Wat een heerlijke kick man! Ritme is ook lekker. Zou wel iets meer in mogen gebeuren om m’n volle aandacht er bij te houden. Mix klinkt goed op de telefoon.
Thanks! Tegenwoordig gebruik ik dezelfde kicks in meerdere tracks, puur en alleen omdat het ongelooflijk veel tijd kost en ten koste gaat van je gehoor.
Wel steeds opnieuw finetunen, dus het zou met de track beter moeten klinken :)
 
Ik vind het echt knap, dit (schranz) moet echt authentiek klinken, anders is het gelijk een beetje meh. Maar jij nailed em. Ik hoop dat mij het ook nog een keer lukt voor ik 80 ben.
 
Thanks! Tegenwoordig gebruik ik dezelfde kicks in meerdere tracks, puur en alleen omdat het ongelooflijk veel tijd kost en ten koste gaat van je gehoor.
Wel steeds opnieuw finetunen, dus het zou met de track beter moeten klinken :)
Gelijk heb je! Als een kick goed klinkt, niks meer aan doen en gewoon blijven gebruiken voor andere tracks. Scheelt een hoop tijd.
 
Back
Top