An Offer You Can't Refuse(Mix version 1)

just a dude

Stamgast
Lid sinds
24 juni 2018
Berichten
410
Post hier een track waar ik bijna klaar mee ben.
Maar deze wil ik eventueel gaan releasen.
Dus post het vooral voor feedback!

De mixing en mastering zal nog verbeterd worden als ik ik echt uitbreng.
Eerst wil ik wat meningen horen over de track hoe het er nu bij staat.

https://soundcloud.com/user-206179959/a-offer-you-cant-refuse-rough-mix-version-1
 
Op zich heeft 't wel een sfeertje....

Ik erger me wat aan de klanken van de pads.. Het heeft denk ik voornamelijk met de ADSR instellingen te maken denk ik..

Maar daar ben ik ook wat eigenwijs in.. Niet alle synthklanken die anderen prima vinden, verdraag ik.. En vice versa :-)

:W
 
Hey dude :)

Ja, ik ben het met Bohemen eens dat de pads nog wat werk nodig hebben.. effe goed afstellen allemaal en een beetje variƫren..

Al bij al, dit kan een uitstekende track worden, ik zou er nog een paar uur aan werken..

Succes, :okdan:

Gloomy.
 
Mooie wat dat basje doet met die akkoorden aan het begin.. :)
Het stringgebeuren is idd wat lastig te volgen qua compositie.. eigenlijk een beetje woorden die in elkaar overvloeien zonder ze echt goed te kunnen horen.
Het werd verderop (na de strings) wel erg rustig.. misschien daar nog wat aankleden? Maar misschien ook een af- en opbouw keuze.. :) Ik vond het thema wat rond 2:27 wat onduidelijk in zijn start.. misschien mooi om dat wat meer accent te geven.. of het daarvoor nog iets eerder te laten stoppen..
Maar fijn sfeertje... :)
 
Nuttige feedback guys.
Op de main pad zit een filter modulator automation, die is gewoon beetje to much
waardoor het niet goed door komt.
 
Mooie wat dat basje doet met die akkoorden aan het begin.. :)
Het stringgebeuren is idd wat lastig te volgen qua compositie.. eigenlijk een beetje woorden die in elkaar overvloeien zonder ze echt goed te kunnen horen.
Het werd verderop (na de strings) wel erg rustig.. misschien daar nog wat aankleden? Maar misschien ook een af- en opbouw keuze.. :) Ik vond het thema wat rond 2:27 wat onduidelijk in zijn start.. misschien mooi om dat wat meer accent te geven.. of het daarvoor nog iets eerder te laten stoppen..
Maar fijn sfeertje... :)

Thx dude voor de feedback..
Nuttige info.
Het wordt soms idd erg rustig , dat dacht ik ook.Maar de track structuur is neer gezet in een sessie van 5 uur achtereen.... ik zat in de zone:maffia::koffie: en ik laat het maar zo.
Dat is het gevoel van dat moment, ga ik niet meer aan sluitelen.
bij 2;27 is eigenlijk een bridge naar de main chorus ....die was een behoorlijke pain in the ass om voor elkaar tekrijgen:D:r Kan wellicht subtieler ja.
Mijn muziek is vaak spacey en slow tempo maar eist toch wel wat inspanning van de luisteraar dus niet tepassief........bla bla bla;)
Nogmaals thx voor de moeite om te reageren.:kimono:
 
Allen dank voor de feedback.
Heel nuttig geweest.:)
Zal nog wat tweaks doen aan de track.
Voor het eind van de maand gaat ie released worden is de target.:okdan:

:doei

Oh ja de track heb ik inmiddels verwijdert.
 
Back
Top