flyweight
Respect the instrument and connect
welke
welke dan ?Kijk, ik kocht ooit voor 200€ een Sontronics groot membraan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
welke dan ?Kijk, ik kocht ooit voor 200€ een Sontronics groot membraan.
Die kan je overal de schuld van geven.komt door de YouTube compressie
Dit is .. ook wel een goeie shootout van alleen de dure mics , zelfs daar hoor je mega verschil. Al deze mics zijn boven de tien K
Ik vraag me af wat je nog voor nuance kan laten horen in je spel of je stem als het altijd even hard klinkt, het lijkt me heel onnatuurlijk.Bij een u67 is deze ongeveer de helft van de proximity effect van een U47. Dit proximity effect maakt dat je stem / instrument altijd even hard klinkt of je schreeuwt of fluisterde. In een orchestra klinkt dan een blokfluit even hard als een trombone oké bijna dan de ene proximity effect is de andere niet dat heeft met de buis te maken.
als je weinig prox effect hebt dan wordt t met meer afstand alleen maar zachter, maar vervormt het niet. dingen klinken helemaal niet even hard, waar haal je dat nou weer vandaan met die blokfluit en trombone en dat is ook niet wat ik zei over stem opnemen gheheHet grootste voordeel wat voor andere weer het nadeel is .. is de proximity effect is afstand van de microfoon. Bij een u67 is deze ongeveer de helft van de proximity effect van een U47. Dit proximity effect maakt dat je stem / instrument altijd even hard klinkt of je schreeuwt of fluisterde. In een orchestra klinkt dan een blokfluit even hard als een trombone oké bijna dan de ene proximity effect is de andere niet dat heeft met de buis te maken. CK12 heeft een zijde zachte maar keihard hoog bijvoorbeeld. Ela M 251= een C12 met een AC701k buis maar in deze shootout is het een remake van de neppe USA TF . Je hoort ook wel dat het een nieuw geluid heeft. Wat de ene weer mooi vind en de andere weer niet. Daarom wat fjoesz zegt in het eerste deel correct. Elke microfoon kan de beste zijn met stem voice.
jij bent zeker te goed om hier op te antwoorden.Kijk, ik kocht ooit voor 200€ een Sontronics groot membraan. Via m'n werk even een TLM103 mee gekregen om een testje te doen.
Te weinig verschil om het prijsverschil te rechtvaardigen.
Moet zijn platenHola.
Het zegt vaak meer over de zangeres zanger.
Wat ik hoor vind ik allemaal niet zo geweldig.
En er moet vaak heel veel in de studio aan gebeuren.
met een goede stem hoeft dat bijna niet.
Ps.op de oude praten gewoon inzingen zo der poespas
Groeten van andreos.
er is een juiste mic voor het doel wat je met de betreffemde opname wil bereiken. soms is dat een cheapass hoeredingetje, soms heb je echt definitie en presence nodig.
nou denk ik dat je boven de 1,5-2k eigenlijk maar heel weinig extra koopt, maar iedereen die zegt dat je met cheape mics t zelfde allemaal kan bereiken heeft geen idee.
ja een sm57 is dikke prima, ja een nt1a ook, maar een dikke vete open vocal neem je er niet mee op. en nee eq-en krijg je het NIET
mee goed. en dan het talent waar alles vandaan komt, dat is totaal niet het punt uiteraard. en het eeuwige verhaal dat je juist met mindere dingen betere shit maakt, omdat je er noodgedwongen zo extreem creatief van wordt... ghehe. tuurlijk heb je echt niet zoveel nodig en godenkinderen kunnen met crap nog interessante dingen maken ja, maar het werkt niet andersom. lekker shit kope jonges, das gewoon vet