Native Instruments “neemt over”

IMG_2998.jpeg
Zoals velen weten is vorig jaar het Soundwide initiatief gestart.

Native Instruments, Izotope, Brainworx en Plugin Allliance gaan de samenwerking aan onder een nieuwe naam: Soundwide

Zojuist krijg ik een mail van Plugin Alliance met behoorlijk groot nieuws.
We gaan allemaal verder als:

NATIVE INSTRUMENTS

Hier is de link naar de Plugin Alliance mededeling

Hoe gaat dit uitpakken?
 
Lijkt me meer iets voor Adobe om over te nemen, maar die worden niet genoemd in dat artikel.
 
Zijn blijkbaar flinke doorverkopers... Tof als je op de "who is who" pagina kijkt: het zijn alemaal vice presidents, managing directors en business associates. Cool!

 
Met de laatste upgrade van iZotope Music Production Suite 6 zit er al aardig wat NI zooi bij. Leuk, maar zie toch liever alleen de 'dedicated' iZotope plug-ins om focus te houden. Vrees dat het met de tijd alleen maar erger wordt en hoop dat de specialiteit van iZotope intact blijft.
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2023-09-08 om 08.40.02.png
    Schermafbeelding 2023-09-08 om 08.40.02.png
    130,4 KB · Bekeken: 56
Zijn blijkbaar flinke doorverkopers... Tof als je op de "who is who" pagina kijkt: het zijn alemaal vice presidents, managing directors en business associates. Cool!

Dat ben je al gauw in de VS. Een schoonmaker is al een floor manager
 
Met de laatste upgrade van iZotope Music Production Suite 6 zit er al aardig wat NI zooi bij. Leuk, maar zie toch liever alleen de 'dedicated' iZotope plug-ins om focus te houden. Vrees dat het met de tijd alleen maar erger wordt en hoop dat de specialiteit van iZotope intact blijft.
Dat valt wel mee hoor. Als je de site van Izotope bekijkt, zie je meer hun producten uitgelicht worden dan die van NI

Vorig jaar zat al een product van NI in de MP bundel.

Ik heb nu MP6 en ben er zeer content mee
 
Dat valt wel mee hoor. Als je de site van Izotope bekijkt, zie je meer hun producten uitgelicht worden dan die van NI

Vorig jaar zat al een product van NI in de MP bundel.

Ik heb nu MP6 en ben er zeer content mee
Denk dat het vanuit het uitgangspunt muziek is. Ik had de upgrade vanaf de Post Production Suite naar MP6 erbij.
 
Back
Top