Unrequited Love

Ben niet bekend met dit genre.
Veel sfeer in de track. Drums in de break op 3 minuten zijn lekker. Crash misschien nog wel wat te hard (lijkt op sommige momenten iets te overstuurd)
 
Ik vind'm cool en chill, mocht ik er iets aan veranderen, dan is het variatie brengen in het hoofdthema, want die is een beetje repetitief. Goed bezig!
 
Ik vind'm cool en chill, mocht ik er iets aan veranderen, dan is het variatie brengen in het hoofdthema, want die is een beetje repetitief. Goed bezig!
Thnx, ja variatie is vaker waar je naar verlangt :), toch vind ik dat niet bij deze track horen, deze mag lekker slow en repetitief zijn.
 
Heel tof, ik hou hiervan. Coole toms in de tweede helft. Als ik iets eruit moet pikken kom ik bij de kick uit. Zit net wat te verstopt voor mij. Beetje saturation en/of compressie, beetje ~4K boost misschien of transient eronder steken? Coole track!
 
Nice one! Lekker variërend met diversen elementen, stem sample doet het ook goed. Meer dan geslaagde track :okdan:
Thnx! Die vocals heb ik wel aardig op lopen kneden, het origineel is echt wel heel anders, hier een voorbeeldje hoe het origineel ongeveer klinkt.

Als ik iets eruit moet pikken kom ik bij de kick uit.
Ja, daar heb ik ook nog wel ff over lopen twijfelen, maar ik wilde het meer een electro pop track houden dan een dance track, maar misschien ga ik er nog ff mee spelen. Thnx!!
 
Mooie track, ik vind de voice hier erg lekker in zitten, de opbouw is ook erg lekker. Enige wat ik ervaar is dat de bass sound die er vanaf het begin in zit resoneert door mijn sub, ik denk dat die sound beter zou klinken als ie korter is. maar hoe dan ook een geslaagde track :okdan:
 
Mooie track, ik vind de voice hier erg lekker in zitten, de opbouw is ook erg lekker. Enige wat ik ervaar is dat de bass sound die er vanaf het begin in zit resoneert door mijn sub, ik denk dat die sound beter zou klinken als ie korter is. maar hoe dan ook een geslaagde track :okdan:
Ok cool thnx. Ik ben van plan deze track morgen te masteren, dan zal ik er nog eens kritisch naar luisteren.
 
Ga je er nog wat mee doen? Aanbieden bij labels bedoel ik.
Tja, die drempel ben ik nog steeds niet over, ik weet ook niet zo goed hoe of wat eea aan te pakken, idd iets met labels proberen (maar geen idee hoe dat gaat) of wellicht gewoon zelf te distribueren via een platform (a la Distrokid, maar dan pak ik denk ik wel wat anders)
 
Wow mooi stukkie weer… die percussie richting het einde, geniaal! Master klinkt hier al heel aardig, ben benieuwd naar je eigen master versie!
Hey thnx! Ik ga er zo es voor zitten, dus ik hoop eea vandaag nog te posten.
 
Alright ik heb de SC link zojuist overschrijven met de nieuwe master. Nog wel wat twijfels over de volume levels tussen verschillende elementen, in de eerder versie waren sowieso wat te dingen te hard, maar of het nu allemaal in balans is....

En voor wie het leuk vind om te vergelijken hier nog de eerdere versie
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top