Ironic

Schwarze Puppe

Ingeburgerd
Lid sinds
12 januari 2005
Berichten
97
Locatie
account niet beschikbaar
Hoi! Hopelijk gaat ie bij jullie allemaal ook fijn.Tijdje terug alweer dat ik wat gepost heb.
Wilde toch even mn nieuwste track laten horen en ik ben wel benieuwd naar wat jullie anders zouden doen.
Mc101, SP404 en R16:
 
Thnx voor de feedback :)! Die neem ik mee in de volgende versie. Ik heb Akag K52 en behringer ms40 speakers. Kan ik beter voor de DT770 gaan. Ja of ik moet gewoon beter luisteren haha! Maar misschien dat je de DT770 aanraad.
 
Thnx voor de feedback :)! Die neem ik mee in de volgende versie. Ik heb Akag K52 en behringer ms40 speakers. Kan ik beter voor de DT770 gaan. Ja of ik moet gewoon beter luisteren haha! Maar misschien dat je de DT770 aanraad.
Oh nee, zo bedoelde ik het niet.

DT770 is gewoon mijn koptelefoon die ik goed ken na heul veul jaren (dagelijks) gebruik.

En sommigen willen graag weten waar je op afluistert, dus vandaar dat ik het noemde.
 
Oh nee, zo bedoelde ik het niet.

DT770 is gewoon mijn koptelefoon die ik goed ken na heul veul jaren (dagelijks) gebruik.

En sommigen willen graag weten waar je op afluistert, dus vandaar dat ik het noemde.
Oh, no worries! Ik begreep het, ik was zelf een beetje incompleet met het geven van info; ik wilde even weten of dat een goede hoofdtelefoon is. Ik heb nunamelijk wel een goede maar vroeg me af of de DT770 misschien wat preciezer is met het weergeven van geluid omdat ik de piep niet kon horen. :okdan:
 
Een flinker abrupt breakje? Een 'soleermoment' met filter met die 1 a 2 synths? En n variatie met de drums? Ik kan niet zomaar wat meer bedenken - klinkt zeker interessant
 
Oh, no worries! Ik begreep het, ik was zelf een beetje incompleet met het geven van info; ik wilde even weten of dat een goede hoofdtelefoon is. Ik heb nunamelijk wel een goede maar vroeg me af of de DT770 misschien wat preciezer is met het weergeven van geluid omdat ik de piep niet kon horen. :okdan:
Het is geen top koptelefoon, maar voor mij een goede keuze, omdat ik hem ook in de oefenruimte gebruik (closed back)

Het is geen super referentiekoptelefoon, maar hij klinkt wel heel lekker, dus in mijn geval het beste van 2 werelden.
 
Back
Top