krautrock1958
Gepokt en gemazeld
Ik kreeg 2 weken terug een module binnen van Midi Amsterdam en bij het openmaken kwam ik er achter dat er geen schroefjes bijzaten?
Ik dacht in eerste instantie dat dit een module was die door een ander teruggestuurd was en die vergeten was de schroefjes erbij te doen maar verder zag de module op zich er netjes uit dus oké.
Ik bel die man op (Tim) en vertel 'm dat ik de schroefjes mis waarop hij antwoordt in de zin van "hoe kan ik dat nu weten, ik kijk niet elk doosje na" en verder geen antwoord.
Ik zou het normaal vinden dat iemand dan zegt "oh vervelend voor je, ik zal een paar schroefjes nazenden" maar niets in die richting.
Ik wacht een aantal dagen af of hij nog uit zichzelf schroefjes nazendt maar niets dus ik mail hem met de vraag of hij nog die paar schroefjes even kan nasturen en de volgende dag een mailtje dat hij ze zal opsturen.
Nu een week later niets ontvangen en nu zat ik naar een module te kijken die oa verkocht wordt bij Midi Amsterdam maar dan weerhoudt dat me toch om bij hem te bestellen omdat ik (al zijn het dan schroefjes) nu het gevoel heb dat als er iets aan de hand dat dan zijn service wel 'ns niet zo goed kan zijn en heb er dan weinig vertrouwen in.
Ik betaal dan liever een paar euro meer dan dat ik achteraf als er iets is een hoop gedoe heb.
Ik vraag me nu af; is dit een uitzondering of zijn er meer mensen die ivm deze shop niet zo'n goed gevoel hebben, ik vond namelijk toen ik 'm aan de telefoon sprak over die schroefjes dat ie al niet zo correct reageerde en z'n toon niet echt vriendelijk was, ik kreeg een beetje het gevoel alsof ik 'm lastig viel met een onzinnige vraag.
Ik dacht in eerste instantie dat dit een module was die door een ander teruggestuurd was en die vergeten was de schroefjes erbij te doen maar verder zag de module op zich er netjes uit dus oké.
Ik bel die man op (Tim) en vertel 'm dat ik de schroefjes mis waarop hij antwoordt in de zin van "hoe kan ik dat nu weten, ik kijk niet elk doosje na" en verder geen antwoord.
Ik zou het normaal vinden dat iemand dan zegt "oh vervelend voor je, ik zal een paar schroefjes nazenden" maar niets in die richting.
Ik wacht een aantal dagen af of hij nog uit zichzelf schroefjes nazendt maar niets dus ik mail hem met de vraag of hij nog die paar schroefjes even kan nasturen en de volgende dag een mailtje dat hij ze zal opsturen.
Nu een week later niets ontvangen en nu zat ik naar een module te kijken die oa verkocht wordt bij Midi Amsterdam maar dan weerhoudt dat me toch om bij hem te bestellen omdat ik (al zijn het dan schroefjes) nu het gevoel heb dat als er iets aan de hand dat dan zijn service wel 'ns niet zo goed kan zijn en heb er dan weinig vertrouwen in.
Ik betaal dan liever een paar euro meer dan dat ik achteraf als er iets is een hoop gedoe heb.
Ik vraag me nu af; is dit een uitzondering of zijn er meer mensen die ivm deze shop niet zo'n goed gevoel hebben, ik vond namelijk toen ik 'm aan de telefoon sprak over die schroefjes dat ie al niet zo correct reageerde en z'n toon niet echt vriendelijk was, ik kreeg een beetje het gevoel alsof ik 'm lastig viel met een onzinnige vraag.